Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Raket äventry slutade illa!!!

Postat av flugfiskarN den 5 Augusti 2009, 04:07
15 kommentarer · 211 träffar
Hej kära fbare, ska berätta något sjukt som hände mig 2 veckor sedan!

Allt börja med att jag och några polare satt och praccade men fann motståndet extremt dålig , så vi bestämmde oss för att mötas ute för att senare gå till mig.

Sagt som gjort tar vi av oss skorna och går upp till mitt svettiga gaming rum . Efter bara några minuter suckar alla och finner det ännu värdelösare att sitta inne , så jag fick en snilleblixt! mina raketer med märket svea från förra året kanske kunde liva upp stämmningen.

- här var det tänt!

Raketerna flyger lite här och var och slutar med att en förbannad tant står och blänger på oss som om vi var mördare , inget mer med det tänkte vi och fortsatta lattja med raketerna . Efter kanske en halvtimme hör vi sirener , shit tänkte alla och börja stoppa ner raketerna förutom, Leo min idiotiska polare . Raket efter raket tände han och avfyra mot dom tjutande sirenerna . Allt sluta med att en polisman börja skrika

- SLUTA ANNARS FÅR NI HUNDEN PÅ ER

Alla stod som förstenlade , men inte Leo nej. Man såg glimten i hans ögon, han blev nästan upphetsad av polismannen som stod och skrek , nu tände han den största raketen jag hade "big bang" tror jag den hette , och vi alla börja springa . Förutom jag , jag stod kvar för att inte verka suspekt .Men nu var det andra bullar , polisen tar av hundens koppel och den springer för glatta helvete mot mig , men aviker för att "attackara" raketen , jag såg stubinen bli mindre och mindre och den idiotiske hund jävlen tog den i munnen ...BANG ... det blev tyst och en rökridå bildades . Hundens huvud var helt demolerat och jag känner ett hårt grepp om min arm , jag var busted.

Efter vårt lilla äventyr gick jag hem med 20 tusen i böter , och en väntande toffel hemma hos farsan:*(

stavfel och liknande bjuder jag på :)
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..