Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

äcklig händelse

Postat av eldini den 4 Augusti 2009, 18:37
22 kommentarer · 256 träffar
Idag var jag på flatenbadet i stockholm nacka och badade med en polare. Allt var chill ända tills vi skulle åka hem. Ingen var på busstationen. Men typ 5 meter in i skogen var det en kärring på ca 80 år som satt och sket. Det var inte nog med att hon sket, vill inte gå in på detaljer, men hon verkligen särade på skinkorna, så jävla grose, jag kollade bara typ 3 sekunder mend et kändes som kanske 2 minuter. Jag är jävligt äcklad nu kan inte wanka eller äta nu.
Lite off topic men kan klämma in det oxå : Jag hoppade från femman och jag fick så jävla ont i örat. jag höll inte för näsan eller så. Asså de svider som helvete. om jag gäspar så svider det till soms satan. nån som vet vad det kallas och hur snabbt det går över? finns det nått jag kan göra så det går snabbare över? aldrig haft det förut.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..