Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Medverka i porrfilm

Postat av Hot1motklot1 den 4 Augusti 2009, 03:43
188 kommentarer · 7 144 träffar
Alltså, jag har världens dilemma här nu.
Jag och min tjej (Anna) var över till USA för ca 3 månader sen och hälsade på hennes kompis som hon har lärt känna över internet.

Det visar sig att när jag ser den här tjejen så känner jag igen henne direkt fast jag kom inte på varifrån. Misstänkte att man kanske hade sett henne på tv elle något när man kollade på nyheterna. Inte omöjligt då jag kollar varje kväll på 4an. Då kanske man la märke till henne om hon kanske blev intervjuad eller något för vi snackar om en 10poängare. Lagom stora tuttar, brunett, fina kläder och riktigt sockersött ansikte.

När vi hade varit där ett par dagar så slog det mig..
"Jag vet vart jag har sett henne."
Jag såg henne i en porrfilm på internet.. Ja, jag är porrsurfare!
Vi snackar ingen sån här porrfilm på 1½ timme utan ett kanske 25 minuter långt klipp på redtube eller liknande sidor.
När vi sedan ska gå och lägga oss på kvällen jag och Anna så berättar jag att jag från första dagen hade känt igen henne men inte kommit på varifrån.

[Nu kommer jag inte ihåg helt hur konversationen gick men ungefär såhär]

Anna skrattade och sa något i stil med:
-"Men hallå, vi är i USA! Hur många har man träffat eller sett här liksom?" och avslutade med att ge mig en puss på hakan.

Jag fortsatte mala på och sa det då att jag vet till och med VARIFRÅN jag hade sett henne.
Då frågade hon och fnissade lite att -"haha, jaha? Och var har du sett henne då?"

-"I en porrfilm"
-"VAAA? Nej, det tror jag inte på!!" (Hon vet att jag porrsurfar ibland. Hon gillar också porr men kollar inte så mycket.)
-"Jooo, det är sant! Jag såg henne på internet men hon kallade sig för Kandi där." (Hon heter Kayla)
-"Haha, sluta nu.. Nu pratar vi inte mer om det här."

Sagt och gjort så la vi oss ner och sov. Sen på morgonen så skulle vi gå upp och äta.
Kayla var ju redan vaken och hade ställt upp lite kaffe och mackor m.m
Jag kom ut i köket, sträckte på mig och sa av ren reflex:

"Good morning Kandi" (Satt kvar i huvudet från samtalet)
Då fick jag en min som liknade :O och ett "What did you say?"
FAAN ekade det i mitt huvud och jag drog till med samt att jag försökte hålla mig lugn. Anna blir helt till sig och nervös som inget annat.
-"Good morning Kayla" . Då lugnade det ner sig snabbt.
-"I thaught you said something else" och så skrattade hon.

Jaja, för att göra detta lite kortare så fortsätter jag nu med dagen.. Vi åkte runt lite i LA. Kollade Hollywood och andra turistattraktioner.
Sen på kvällen så skulle vi gå ut och äta och sedan fortsätta på krogen. Vi gick in på en Restaurang som serverade mestadels fransk mat.. Den hette Lé Croix eller något liknande. Väldigt god mat men den var relativt amerikaniserad.

Sen på kvällen var det dags att gå på en club. Den hette Arena.
Kayla sa att det var den bästa. Vi drack ganska mycket den kvällen och hade skitskoj. Dansade och höll på.
Hemvägen vart väl dubbelt så lång trots en del taxiåkande.
När vi väl kom hem till Kayla så gjorde vi lite kaffe samt drack vatten.

Av en ren slump så kom min tjej in på samtalet vi hade kvällen innan. Då brister Kayla ut i ett stort asgarv, kollar på mig och säger: -"I knew it! You did say Kandi!"

Då började jag skratta och svarade något i stil med:
-"Yeah, but I didn´t know how you would tackle the fact of that I´ve seen you naked" och skrattade.
- Kayla "Oooh, babe.. If I can have sex in front of the camera. Why wouldn´t I tackle that fact?"
-Jag "You got a point there."

Sen så gick jag på toaletten och när jag var påväg tillbaka så hörde jag att Kayla och Anna fnittrade och viskade.
Sen kom jag in i rummet och frågade vad som var så roligt.
-"Nothing" svarade de i stort sett samtidigt.

Sen så satte sig Anna nära mig och viskade att hon var kåt.
Då tänkte jag att det är väl lika bra att jag tar tag i saken då och kysste henne och sa att det nog var dags att gå till sängs!
Jag lyfte in henne i rummet, la henne i sängen och gick för att stänga dörren.
-"Vad gör du?"

" Jag stänger dörren?"

-"Gör inte det!"

"Nehe"

-"Det kommer en till"

Det började bulta i mitt hjärta så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

"Vad menar du nu?" frågade jag med ett skak i rösten.

-"Kayla kommer.. Men hon vill nog bli kallad för Kandi nu" så smålog hon.

Det tog en stund för henne att komma in i rummet så jag och Anna började lite lätt.

Sen efter kanske 4-5 minuter så kom Kayla in i rummet och sa att vi skulle ta hennes rum istället. Det var lite större säng så vi höll med och gick in.

Väl därinne så blev det som det blev och vi hade en härlig trekant. Min första någonsin. Bättre sent än aldrig!
Även om jag ville göra mer med Kayla så var det Anna som var i fokus. Av både mig och Kayla. Det blir väl så när en av tjejerna är ens flickvän.

Jag hade en helt enastående natt och jag gör gärna om det.
Trekanten var det enda vi snackade om under hela resan.
3-4 dagar efter det att detta hade hänt så var det dags för oss att ge oss vidare för vi ville se mer av USA. Jag ville ju mest dit för att åka till Las Vegas så det blev nästa anhalt. Vi stannade hos Kayla i ca en vecka totalt och den veckan slog de resterande 2 med hästlängder. I Las Vegas så brände jag 12 000:- första kvällen så vi stannade kvar där och kollade på ett par shower i 4 dagar sen stack vi vidare till nästa ställe.

Vi tog en hyrbil och åkte runt på en roadtrip resten av resan. Vi höll oss till västkusten hela tiden.

Nu till mitt dilemma.

I förrgår fick jag ett samtal från utlandet. Det visade sig att det var från en snubbe som hette John Bronston eller något.
Han var en porrfilmssnubbe.
Kayla hade spelat in våran trekant och sedan visat den för John.
Han vill att Jag och Anna ska åka tillbaka och spela in en film med Kayla. Vi är ju inte dem enda som ska vara med men hela filmen ska ha en bakgrundshistoria och den ska handla om min och Annas resa till USA.

John ansåg att det vore bäst om vi ställde upp för en mer trolig känsla i det hela.
Nu är frågan.. Ska man göra det?
Vi vet inte hur mycket betalt vi får. Det handlar mycket om hur många som köper filmen sen.. Vi får en viss % av intäkterna plus en fast summa som inte var jättestor men det var ju rätt mycket pengar för en annan + att vi får resan betald då. Anna tycker att vi ska göra det men jag är osäker.
Jag har ju fast anställning och kan ju inte liksom bara gå in till chefen och säga att jag måste ha tjänstledigt i 1 månad för att jag ska till USA och spela in en porrfilm.
Vad hade NI gjort?
Jag är kluven!

188 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 188 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..