Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbigaste föräldrarna i sverige.

Postat av Segråtta den 3 Augusti 2009, 21:26
48 kommentarer · 98 träffar
Jag har ett jävligt jobbigt problem, mina äckliga päron. Jag har alldrig haft något större problem eller ens haft något emot mina förlädrar förrens dem senaste två åren och jag känner att det får ta mig fan vara slut på allt det här snart.

Jag är 16 år. Bor i stockholm (men i en lugnt förort, inte mitt i stan) Mina föräldrar är båda i 40-årsåldern. Skitsamma, så här ligger problemet till; Mina föräldrar behandlar mig fortfarande som om jag fortfarande var 12 - 13 år. Utetiderna jag har just nu, asså på helger och sommarlov ligger oftast på kl.11 - 12, Senare tycker de inte att jag ska vara ute. När man har så ''dåliga'' utetider som jag har nu tänker folk ''Ja men om du nu har så pissiga utetider, varför slaggar du då inta bara hos dina polare'', Där uppstår också ett problem eftersom mina föräldrar tycker att det inte är nödvändigt och min farsa tycker bara att det är larvigt. Samma sak är det med lan, och nightgibb är inte ens att tänka på. Själv dricker min farsa ganska mycket, ungefär varje fredag drar han ut och dricker. Mina föräldrar gör att det inte alls blir lika lätt att festa/dricka eftersom jag ska hem så tidigt och kompisar blir förbannade för att de inte kan umgås med mig lika lätt. Dessutom är det sommarlov men tiderna har inte höjts alls. Jag känner att jag inte får ta eget ansvar alls utan dom ska bestämma allt och öppnar jag käften protesterar de, det blir bråk, farsan blir sur och jag lika så och det pallar jag inte med.

Vad ska jag göra för att de ska fatta min situation? , Hur är era föräldrar ? Vad har ni för utetider , etc. ?

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..