1
Spotifyproblem..
Postat av zetterdahl den 3 Augusti 2009, 18:05
7 kommentarer · 179 träffar
Tjo alla FB:are. Nu äre såhär att jag skaffade spotify för ett tag sen, och på det första accet jag gjorde så kunde jag inte skicka min spellista till några andra, utan bara ta emot spellistor av andra. Så därför gjorde jag ett nytt acc, fast på det nya accet så provade jag att söka på "Adept", som är ett svenskt Post-Hardcore band som är rätt grymma imo, fast då så fick jag inte fram några låtar med dom. Så jag loggade ut, loggade in på mitt gamla acc och sökte på adept, och fick upp alla låtar som vanligt. Jag kan heller inte få upp några låtar när jag söker på "Chemical Vocation", som också är rätt grymma...
Nu är det så att jag vill ha adeptlåtar och CV-låtar till mitt nya acc men eftersom att det är något bugg med det accet så vet jag inte hur jag ska få det att funka. Jag kan inte skicka min gamla spellista från mitt första account till det nya accet, eftersom ingen kan ta emot några spellistor från det accet. Jag har provat att ta en polares playlist med massa adeptlåtar på, fast då
så finns dom inte med.
Jag behöver hjälp med att:
1. Antingen kunna skicka min spellista ifrån mitt gamla acc
2. Eller kunna få fram dom resultat jag vill när jag söker på "Adept" t.ex..
HJÄLP!
Nu är det så att jag vill ha adeptlåtar och CV-låtar till mitt nya acc men eftersom att det är något bugg med det accet så vet jag inte hur jag ska få det att funka. Jag kan inte skicka min gamla spellista från mitt första account till det nya accet, eftersom ingen kan ta emot några spellistor från det accet. Jag har provat att ta en polares playlist med massa adeptlåtar på, fast då
så finns dom inte med.
Jag behöver hjälp med att:
1. Antingen kunna skicka min spellista ifrån mitt gamla acc
2. Eller kunna få fram dom resultat jag vill när jag söker på "Adept" t.ex..
HJÄLP!