Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rolla/äta TIGERBALSAM

Postat av FROLF den 3 Augusti 2009, 11:55
18 kommentarer · 7 581 träffar
Hej

Igår var jag med min kompis och vi satt vid datorn och lekte typ... Sen fick jag för mig att svälja tigerbalsam bara för att pröva liksom :).

Och helt plötsligt kände jag hur typ tungan domnade av och jag hade svårt för att andas, tillslut fick jag nästan inget syre och jag svimmade, (under tiden ringde kompisen till ambulansen). Efter det var allt svart.

Sedan vaknade jag på sjukhuset och nu sitter jag här på en lånedator och har ingen röst :S

Det har tydligen blivit nåt fel med mina stämband. Det var dom som tog stryk av balsamet :/ Just nu kan jag inte prata och det är osäkert om jag kommer få tillbaka rösten :( Jag har inte hört av mig till min kompis än.. tror inte han vet vad som har hänt men han bryr sig nog inte :P

Till disk. Har ni någonsin rollat/ätit tigerbalsam och blivit stum :( ?

fyfan känns som mitt liv är förstört :( men den kan fortfarande komma tillbaks så jag har hopp!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..