Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

helt sjukt! stålmannen

Postat av lillmatte013 den 28 Juli 2009, 03:44
13 kommentarer · 410 träffar
Kom hem från USA inatt, o de som ja fick uppleva andra dagen där e heeelt sjukt..

Satt på en bar i en skyskrapa o drack lite o kolla in brudar så kom de in en svartklädd man som gick fram till baren o köpte en vodka utan is, så svepte han den direkt o dunkade huvudet i bordet 3ggr :S WTF sedan sprang han o hoppade ut ur ena fönstret (135våningar ner till marken)

5min senare kommer samma snubbe in genom dörren o går fram till baren o köper en till vodka utan is o sveper den o dunkar huvudet i bordet o sedan går o hoppar ut ur fönstret o faller 135våningar igen. ennu en gång kommer snubben in genom dörren o beställer en kall vodka utan is..
wtf tänkte jag o samtidigt ser ja en stor kille gå fram till killen o verkligen röck tag i nacken på han o frågade

"Hur fan gör du? Jag har sett dig komma tillbaka hit två gånger efter att ha hoppat från fönstret högst upp i en skyskrapa med 135 våningar!"
Och snubben ler o svarar : "Om du sveper en kall Vodka utan is och dunkar huvudet tre gånger i bardisken, då kan du göra precis vad som helst!"

Jag ser hur den stora killen får stora ögon o ser ut som ett frågetecken. Direkt beställer han en vodka utan is o sveper den o dunkar huvudet i bordet o sedan slänger han sig ut ur fönstret.

Bartendern suckar och ler medans han ser på mannen med det urdruckna Vodkaglaset i handen: "Fy fan, vad du är elak när du är på fyllan, Stålmannen..."

tror aldrig ja garvat så mycket, STÅLMANNEN FINNS? :o helt sick asså trodde han bara fanns i sagor o va påhittad ... säkert ingen av er som tror mej men LOVAR att han finns
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..