Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vågar inte slåss...

Postat av Ola /)(/SWE/)(/ den 27 Juli 2009, 23:38
137 kommentarer · 6 971 träffar
asså jag e fan den mest fega personen i världen, asså hur fan ska man göra för att våga slåss? t.ex jag fick mitt ena ögonbryn spräckt o jag tänker kasta en stol på han men jag vågar inte bara för att jag tänker ''tänk om den tar illa så han skulle råka dö'' eller något.. och tex när min polare skulle jävlas o han e så kaxig 24/7 o säger att han kan slåss o skit så tar han mina moppe nycklar o han vägrar ge mig dom...

o jag säger ''jag kommer knocka skiten ur dig om du inte ger mig dom'' och jag tar upp min hjälm som jag tänker slå han med, o han säger ''haha skulle du aldrig våga för jag skulle slå sönder dig så totalt'', asså min högsta önskan e o våga slåss lite o inte bli trakasserad hela jävla tiden fyfan va man tröttnat på det, asså jag har aldrig blivit lärd o slåss som han.

min far e kontorsbög o min morsa e feg som fan, min syrra däremot kan slåss men vafan hjälper de en syrra... 1,85 lång när alla andra har 2000 bröder med feta rebar muskler...o sen om man slår någon så blir det ....

JÄVLA DAMP FAN ÄR DU HELT STÖRT???? men dom kan slå hur mkt dom vill...

vafan gör den här tråden till en myt, förklara lite mer tack..

vågar du slåss?

637 personer har röstat

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..