Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny dator, Hjälp! (2)

Postat av wAspN den 27 Juli 2009, 18:53
6 kommentarer · 114 träffar
Tja alla fb:are

Jag la in en tråd igår gällande beställning av ny dator. Jag gjorde som de flesta på fragbite sa och beställde min dator från http://www.inet.se , som har fått bra kritik från FB , vad jag har sett.

Nu beställde jag en dator i delar, som jag då ska bygga ihop själv.

Senare på kvällen får jag ett mail där det står att dom har fått min order. Där står även att "skräddarsydda" datorer tar 7-10 leveransdagar att leverera.Jag har inte heller fått någon bekräftelse på att mina varor har skickat eller dyligt.De flesta på fragbite sa att det var snabb leverans tid. Tkr ju inte jag om det tar 7-10 dagar.

1: Räknas "min" dator som en skräddarsydd dator?

(2: Var det lång leverans tid när du beställde dator på inet?)

EDIT: Idag när jag kollar så står det att några av varorna inte finns. Men, det kan ju varit jag som tog ett av dom sista exemplaren? Men om vi utgår från att dom har beställt det nu, hur lång tid brukar det ta ? Folk som ofta handlar på inet.se är dom som har svaret på frågorna lolz ;p

Och för er andra som kollar på tråden och inte har en aning, ni kan gå in på www.lunarstorm.se
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..