Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur länge indraget lämp?

Postat av Bilsport den 27 Juli 2009, 04:58
17 kommentarer · 5 973 träffar
VILL HA SERIÖSA SVAR & INGET " COOL KILLE OSV"

Tjenare, har en liten historia som jag ska förklara nu..

det var så att jag var med min kompis en helt vanlig fredags kväll & vi hade inget och göra så har säger förslaget om att ta hans brors bilnycklar som låg i hallen för han sov. Jag tänkte jo fan de kan vi väl göra. sagt som gjort så tog vi nycklarna gick ner till bilen å körde iväg. Allt gick som smort & det var riktigt kul, hämtade upp lite polare och strögade. Sen säger jag fan va hungrig jag är, ska vi dra till shell som är nattöppet & käka eller? Dom bara jo fan visst. på väg mot shell stämningen är på topp & allt är kanon. Mätta & belåtna börjar våran resa hem igen. När vi kommit halv vägs ska jag köra om en bil som ligger som en snigen, skickar ner en växel eller 2 å ska dra om, då är det en bil kanske 200 meter fram & det visar sig vara en polis. Så när vi väl kommer för bi snuten TVÄR nitar dom och kör efter. jag sa till kompisarna "VAFAN SKA VI GÖRA" KÖÖR KÖÖRR säger dom. så jag får panik & kör fullfart , är uppe i top i ca 220 med snuten kanske 300 meter bak och jag vet ett ställe jag ska svänga av till så jag börjar sakta ner, men inte tillräckligt kommer alldeles för fort där jag ska svänga av så krockar ner i diket i kanske 120. Så när vi står där i diket kommer polisen & står precis bakom oss & jag bara KUTA så flyger alla ur bilen å lägger benen på ryggen. jag springer och gömmer mig i en ladugård som finns intill gården som vi krockade vid. Plötsligt efter kanske 2 minuter hör jag hundar skäller så jag får vääärldens panik & lägger benen på ryggen ännu en gång och springer som fasen där ifrån, slutar med att jag kurtat kanske 3 km eller något, sen framme vid ett hus kollar jag ner mot där vi krockade så är det HUR mycket poliser som helst där. Ringer kompis så han får hämta upp mig där ifrån. jag tror det är lugnt att vi klarade oss & kunde anmäla bilen att blivigt stulen, men inte då. En av mina kompisar hade åkt fast & challat allt på mig...... det var min kväll som kunde slutat i graven , men tur i oturen.

nu till frågan haha.. Hur länge kommer jag få indraget lämp?
För inget körkort, vårslöshet itrafik , bilstöld osv?

TACK på förhand!

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..