Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Någon som är något hundkunning på fb?

Postat av banne den 26 Juli 2009, 16:43
22 kommentarer · 58 träffar
Hej.

Det är så här att jag har 2 hundar, blandras borderterrier, tax

rätt envisa raser

Mina föräldrar har åkt på semester o jag passar då hundarna...iallafall mitt problem är varje gång jag lämnar huset börjar de skälla o gnälla o slutar knappt en sekund förräns jag kommer hem, så idag valde jag ta med hundarna till innebandyträningen i hopp om att de skulle sluta skälla, men jag kommer dit, binder fast dom. Innan dess har jag varit ute o gått med dem, matat dem, o har dessutom med en skål vatten om de skulle vara törstiga så ingen tortyr här inte...Iallafall, jag drar in på planen o fort de inte ser mig sätter dom igång, fast där är annat folk de träffat i deras närvaro osv

så ja....jag undrar om det råkar finnas ngn hundkunning på fragbite som vet hur man får hundarna sluta. För vet inte var jag ska söka mig, har kollat lite på google, men hittar inte specifikt mitt problem

tack i förhand.

Saken är den att de slutar inte skälla snackat med grannarna, o det är därför det känns kasst o bara lämna dem för grannarna får stå ut med dom timmarna jag är borta

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..