Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

utegångsförbud! hjälp!!!

Postat av ZALKANYEEEAH den 23 Juli 2009, 17:56
92 kommentarer · 546 träffar
hej fb..

allt började med att jag glömde mitt pw till spotify..

så jag frågade pappa om jag kunde låna hans, men de fick jag inte! :/

dock visste jag att han har samma pw till det mesta, så jag testade de på spotify & det funkade..

jag använde det i ett par dagar.. & igår va det dags att festa, men musik på festen sög! så jag loggade in på pappas konto & letade fram lite bra musik, när jag skapat en spellista så lämnade jag datorn.

sen så minns jag inte mer, men när jag vaknade idag & gick ner i köket för att äta så hörde jag hur pappa började skrika på mej! :O

jag frågade vafan de va med han.

tydligen hade jag / nån raderat ALLA hans spellistor på spotify!

& eftersom jag är den enda som vet hans pw ( förutom han) så visste han ju att de va jag..

så jag erkände..

ajja, nog med det..

lite senare ringde en polare & frågade om jag ville hänga med ut & göra nått, såklart ville jag det..

gick ut till grovköket & tog på mej skor osv.. precis när jag skulle "skrika" hejdå, kommer pappa & frågar va jag håller på med.

jag sa att jag skulle ut.

men nejdå! jag har utegångsförbud!!!!!

de ena ledde till det andra, vi skrek på varandra, jag knuffade han & gick upp på mitt rum..

nu sitter jag här med 1 veckas utegångsförbud...

va ska jag göra ? kommer ju inte klara att vara inne en hel vecka :S

jag har funderat på att hoppa ut genom fönstrett.. men de e ganska lång ner ( bor på andra våningen)

någon som har nått tips om vad jag kan göra ? snälla!

seriöst! vad ska jag göra ?!!! hjälp!

EDIT: okey, jag försökte precis springa ut, men pappa fick tag i mej när jag skulle öppna grinden..

EDIT2: skulle ta ett snack med han, men de slutade med att vi började skrika, & vi båda blev skit sura, så tryckte upp han mot en vägg, innan jag hann reagera låg jag på golvet & han "bitch slappa" mej..

EDIT3: detta är verkligen ingen myt.

min pappa är muslim & min mamma är svensk.

när mina föräldrar skildes så tog min pappa sin religion skit seriöst, så han har blivigt skit sträng på sistone.. 1 år sen dem skildes..

EDIT4: ni som skulle ringa min pappa & prata med han, här e hans nummer.0709321767.

skrik inte på han, för då lär de bara bli värre.

jag vet inte varför den är reggad till tim hansson, det är iaf den mobilen han har på jobbet.
Föregående tråd
Nästa tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..