Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lyckat eller misslyckat?

Postat av ON den 1 Januari 2005, 01:16
31 kommentarer · 212 träffar
Hej!

Hur blev det nya året för er?

För mig blev det misslyckat..

Morsan är skitsur på farsan och jag vill helst inte tala om det.
Jag sa till min mor innan jag skulle till min polare att vi skulle mötas vid en plats men så sa min kompis mamma att vi skulle stå på ett annat ställe som kanske låg 30 meter därifrån.
Min pappa stod och talade med några som mamma är skitsur på så hon gick aldrig dit.
Hon hade försökt ringa min mobil men jag hade inte hört, och jag kunde inte ringa tillbaka för jag hade inga pengar på mobilen.
Så jag sköt några raketer, sedan ville jag spara raketer till morsans födelsedag för hon hade inte sett mig skjuta eller nåt.
Sen när jag kom hem så var morsan och en kompis till henne hemma.
Båda två satt helt tysta när jag kom.
Jag sa till morsan att jag hade sparat raketer och batterier till mammas födelsedag.
Morsan började gråta för att ingen hade sagt Gott Nytt År till henne förutom jag, syrran, borsan och hennes kompis.
Farsan var hos de som morsan inte gillade. Så nu är hon skitsur på han... Skitfulla :S

Jag får värsta ångern att jag inte gick till mamma och sköt raketerna... För farsan han bryr sig inte för att han inte är intresserad av raketer.
Hon whinade på att de inte fick se några raketer och sen började hon gråta igen.
Så jag hoppas att det blir bättre snart.
Något liknande hände förra året.
Jag tröstade henne och sa att man får gråta.

Aja, detta är min början på ett "bra" år... :'(

Gott Nytt År till er som fick det bra...
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..