Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem

Postat av knullhast den 21 Juli 2009, 21:52
8 kommentarer · 168 träffar
Hej allesammans. Nu är de så att jag är riktigt kär i en tjej (vilket jag aldrig varigt nån gång) men jag vet inte om hon riktigt är lika intresserad av mig å så. Vi var med varandra i helgen på crousing och kollade runt på stan med en av hennes kompisar. Hon verkade väl rätt nöjd med mitt sällskap och hon var på att hitta på nått nån dag som tex att kolla på film elr så. Men frågan är vad jag ska skriva/säga till henne för att hon ska kunna bl likai intresserad av mig? Jag känner mig helt vilsen om vad jag ska säga till henne så det kan mest verka som att ajg är en sinnesförvirrad idiot. Jag sa till henne att jag gillad ehenne å så men det sa hon att hon inte trodde (hon trodde att jag var oseriös för att jag berusad) Om jag har förstått saken rätt så brukar tjejer oftast strypa kontakten helt och försöka undvika en om man går ut med något sådant och om de inte känner ett minsta dugg tillbaka,mMen vi forsätter ju skirva och så på msn och hon villa hänga imorgon med så.. Jag hoppas på att kunna komme längre i våran "relation" imorgon men skulle även där vilja ha tips om hur jag ska gå till väga :P Ja,nu tänker jag inte skriva mer för jag hoppas att ni fattar vad jag ungefr menar nu. MvH Johan
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..