Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Håll ögonen på vägen:) Har haft samma problem men tog tabbletter, dock blivit mkt bättre nu kan kolla film o allt. Men sitt längst fram och håll ögonen på vägen bara!
Ät ingefära eller ta ingefära tabletter innan du ger dig av. Ät helst inte och kolla aldrig ner i golvet, kolla alltid ut genom fönstret. Då lär du klara dig galant.
#15 jag vet faktist inte vad dem heter. kan kolla upp senare om du vill, tror dock att det finns åksjukstabletter på apoteket och dem lär ju garanterat funka.
Åksjuketabletter ska funka riktigt bra, aldrig provat själv men syrran hade problem med åksjuka i lägre ålder och det funkade för henne, ta ett piller 1 timma innan resa så kan du åka vart du vill :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sitter hellre hungrig i bilen / bussen än att må illa.
Annars finns det tabletter du kan ta, vet dock inte om det är något att lita på, men give it a try?
kanske lättare om man är full? :P
Kolla rakt fram och sitt gärna fram.
Undvik att läsa under resan.
Det är vad jag har hört i alla fall.
jag har nå slags åksjuketuggummin (calma) vet dock itne om det hjälper =)