Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flytande grafik i CS

Postat av Leah Dizon den 20 Juli 2009, 15:46
17 kommentarer · 151 träffar
Hejsan! Jag har rätt nyligen köpt en ny dator, som är klart mycket bättre än min gamla dator. Det enda jag tycker är sämre, är hur bra grafiken flyter på i CS, för på min gamla dator hade jag endast 60fps i cs, och anledningen till det var att vertikalsynken var på. Om jag sen stängde av vertikalsynk så hängde inte grafiken med lika bra (enligt mig). Jag testade därför att sätta igång vertikalsynken på min nya dator, men det kändes genast mycket svårare att styra själva siktet i cs(1.6)

Detta är datorn jag använder mig av just nu: http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323787

Då undrar jag: Vad kan man göra för att grafiken ska flyta på så bra som möjligt i cs 1.6, eller om man kan ändra någon inställning i cs så att siktet synkroniseras bättre när man har vertikalsynken igång?

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..