Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mig själv. Lyssna nu!

Postat av NinjaN. den 20 Juli 2009, 13:47
17 kommentarer · 52 träffar
Tjenare alla grabs här, tänkte skriva av mig...

Jag måste gå i en jävla särklass som jag absolut inte vill, går där för jag har problmen att att plugga, konsetreringsvårigheter. Men alla i den klassen är normala. Så måste gå där 4 år och jag är 16 år nu. Så när jag går ut skolan så är jag 21 och tar studenten. Lite sent kanske :S

Efter det ska jag söka jobb direkt till CNC-operatör, har hört att man tjänar rätt bra på det och se ifall jag får jobb och fast inkomst direkt det hoppas jag iaf.

Sen när jag har jobb och det så tänkte jag ta lån på 50 000 till 200 000 tusen, mitt egna val (;

För jag hade tänkt och börja med Motocross då, ska dock lägga undan hela studiebidraget i 4 år till motocrosskydd, kläder, verktyg osv. Crossen köper jag får lånet och minibussen med, hoppas det löser sig där med :)

Jag kmr ju säkert aldrig komma till vm i motocross, men det är min dröm iaf. Motocross
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..