×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

min 12 åriga syster

Postat av gReGeReLiT den 18 Juli 2009, 01:01
219 kommentarer · 20 840 träffar
Hej fb det är så här jag fick panik jag har en 12 årig syster och en 12 årig halvbror. pappa var nämligen otrogen men iaf Jag åkte hem från grillen efter varit ute med några polare min lillasyster och lillebror fick va hem själva, för mina föräldrar är på bröllopsresa dem åker finlandsfärjan inte så vidare romantiskt.


jag sa att jag skulle komma på natten så dem fick sova själva men så träffade jag en ganska fin brud som jag varit med förut men jag ville ta hem henne till mig som ni kan läsa om i min andra tråd. jag mysa lite och kolla lite på film,


Jag kommer innanför dörren jag och den här bruden då hör några stön hon börjar små fnittra först jag trodde min lillebror tittade på porr eller nåt.


jag går mot dörren för att säga till han att stänga av, där ligger han och juckar på min syster. Dem har ju fan samma blod jag blir skit äcklad springer ut och spyr i toan. Jag skriker på dem som fan fyfan va äckliga ni är, bruden fick gå jag för att skämmdes. Jag körde ner henne till grillen och så åkte jag fort hem så dem inte fortsatte. Men jag vet inte va jag ska göra funtar på att glömma allt genom att spela lite. Eller ska jag säga till mina föräldrar?


snälla fb hjälp mig


Edit: punkt och stycke höhö


funderar på att gå ner och prata med dem edits kommer


Edit #1 Jag har nu pratat med min syrra och halvbror innan allt cuplir i natt jag förklara incest för dem och allt som allt det här innebär.


men jag kommer berätta för mamma hennes reaktion kommer bli sjuk tror jag,


btw ringde jag den där tjejen och hörde om hon berättat för alla va väldigt orolig men det var en sak mellan oss två hon sa att det inte va mitt fel och jag är fortfarande lika underbar =)


Edit #2 Jag berättade för mamma och hon blev helt tyst sen gick hon och pratade med brorsan. Han skyllde allt på syster så mycket som jag kunde höra. Farsan var lite rolig och sa ni får utegångsförbud båda 2, då sa jag det kan du inte ge dem då kommer det att hända igen! Jag hörde Farsan säga till Mor att han skulle gå upp och prata med brorsan om blommor och bin, Jag sa att det var bättre om jag gjorde det och gick och gjorde det. Det var väldigt pinsamt och min bror rodna hela tiden. Han berättade att han hade blivit väldigt kåt och då frågade han syster om hon ville göra en jätte skön grej. Det hade hon givetvis gått med på och då testade dem. Jag informerade om att han skulle ha en kondom i sin storlek och att han inte fick göra det med syster men gärna tjejer i hans ålder. Sen gick jag ut och ringde till tjejen igen som jag träffade dagen innan och undrade om jag fick komma över någon dag. Hon skrattade och sa jag är väll inte din syrra heller. Sen sa hon jag skojjade bara det är bara ringa så får du komma över när du vill gullis. Nej nu ska jag köra nattcup hoppas fan den e bra man kan vinna qck+ mattor :PPPPP hörde att dem var bra.

Fler edits kommer!


;-P
Föregående tråd
Nästa tråd

219 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 219 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..