Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon är för snygg för mig.

Postat av wilzen den 16 Juli 2009, 23:55
150 kommentarer · 3 600 träffar
Jag har träffat en brud ett tag nu som jag har börjat få känslor för.

Hon är den ända bruden jag har dejtat som inte använder något smink alls knappt, och ändå så är hon så jävla vacker. Hon bor själv i lägenhet, hon har bra humor, bra i sängen, stor tv och fin kropp. Och det bästa av allt, hon är inte fjortis.

Nu till problemet, jag tycker att hon är för snygg för mig. Jag ser inte mig själv som ful, men jag ser mig inte som den killen som får träffa sånna som henne. Hon kan verkligen få vilken kille som helst, och sen väljer hon mig.

De tjejer jag har haft innan har jag typ lekt med, jag har inte brytt mig om jag har förlorat dem för jag hittar alltid en ny som ser minst lika bra ut. Men nu känns det som jag har den vackraste kvinnan på jorden och jag vet redan nu att hon kommer krossa mitt hjärta. Halva stan drägglar efter henne och naturligtvis så stör det mig som bara fa-an.

Hon säger att ingen har varit så snäll mot henne som jag har varit, vilket jag antar är den ända anledningen till varför hon inte tar en muskulös jävel framför mig. Hur långt kommer man på att vara snäll? Kanske en meter, om man har tur.

Vad fan ska jag göra? Ska jag dissa henne innan jag får allt för mycket känslor och hålla mig till 7 poängare som jag alltid har gjort förut?

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/jaaag112123.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

150 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 150 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..