Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ha det bra :(

Postat av Zebrah den 16 Juli 2009, 18:19
33 kommentarer · 179 träffar
Hejsan

Känner bara att jag vill skriva av mig lite.

Allt känns så tomt, min vän tog livet av sig igårkväll och jag vet inte vad jag ska göra. Alla hans vänner tillhörde liksom också min kompiskrets o allting känns bara så jävla skumt. Han hade problem med droger och vågade inte be om hjälp. Tycker det är så jävla fegt att ta livet av sig när man bara kan prata med någon som kan hjälpa.

Kyrkan ordnade en minnes stund idag men jag pallade inte gå dit eftersom jag förlorade en vän på midsommar som jag knappt hunnit att smälta. Och det som kom nu är bara alldeles för jobbigt.

Så alla mina tankar går till dig Tim Hagberg, vila i frid och jag kommer att sakna dig som fan.

har ni förlorat någon nära som vet på ett ungefär hur jag känner mig?

EDIT: och om det är så jävla petigt med om hur man ska skriva när någon kompis/familjemedlem har dött så vet jag fan inte hur man ska skriva, jag fick reda på detta imorse o jag är fortfarande i chock. Så till er som bara ska skriva en jävla massa trams undanber jag för jag orkar verkligen inte med er.
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..