1
Supporten hos Bredband2 = usel?!
Postat av k1piee den 16 Juli 2009, 14:19
4 kommentarer · 84 träffar
Är det någon mer än jag som tycker mail-supporten hos bredband2 suger riktigt mycket? Det kan ta upp till en vecka innan man får svar och på deras sida står det "24h support", antar att det enbart är på telefon då men det är ändå helt oacceptabelt att behöva vänta över en vecka innan man får svar, enligt mig.
Anledningen till att jag inte ringer är att jag gillar inte att prata med okunnig support på telefon när man behöver hjälp med något och jag kan formulera frågan bättre via mail och det går snabbare att ställa sin fråga via mail än att sitta i telefonkö en hel dag och bli irriterad.
Vad tycker ni?
När jag skickade mail till Loopias support så fick jag svar inom 1min från och med när jag fick bekräftesemailet vilket tog 1-2min efter jag hade skickat iväg mailet. Det kallar jag riktig support!
Anledningen till att jag inte ringer är att jag gillar inte att prata med okunnig support på telefon när man behöver hjälp med något och jag kan formulera frågan bättre via mail och det går snabbare att ställa sin fråga via mail än att sitta i telefonkö en hel dag och bli irriterad.
Vad tycker ni?
När jag skickade mail till Loopias support så fick jag svar inom 1min från och med när jag fick bekräftesemailet vilket tog 1-2min efter jag hade skickat iväg mailet. Det kallar jag riktig support!






