Hallå, min dtor cpÇr sönder. Och jaFKg undrÇr om nån hÇr en Çning vÇRför som ni kknske ser sså blir det gÇnskÇ mycket stÇv fel och det är inte riktigt mitt fel. När jg t.ex trycker A blir det helt cp ibland. Och ibland så funkar det galant. precis som nu. Jag kn heller inte trycka tab för då stängs min dator ner. Inte alltid men iblnd. Nyss tryckte jag också shift + 1 och då gick min dator in i vänteläge. Precis när jag skulle skriva ett utropstecken efter "Hallå", i början v tråden. Iblnd när jg är inne i ett spel och trycker S så kommer sök versionen upp i windows vista t.ex. med.
OBS Det är inte tngent bordet. eftersom jag testt med ett nnat nu ett tag efter det första vägrade funka. (Kan ha något att göra med tt batterierna i mitt första trådlösa tangentbord hade börjt läckasdf.
Så någon som vet vÇad problemet är? gÇnskFJ jobbigt Çtt inte kunnÇ skrivÇ normÇlt lr kunnÇ spelÇ spel utn att allt cpar.
OnT: Formatera.
Edit: #6 Han är ju #0! IDIOT!
DUM DEM DUM. Sedan sk du inte tas det så personligt. MenÇr mest Çtt det är något fel med min dator, inte Çtt jaFKg hÇR något emot människor med hÇndikÇpp.
#7 men hÇllå, hR jjg inte precis berättÇt Çtt det inte är mitt fel utÇn burkens? Det är inte precis så Çtt jasdfkg vill tt de sk kommas upp en msssss cepe när jjFKg skriver.
#11 Under bältet =/