Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skickade runk till polare

Postat av gemigOldschool den 14 Juli 2009, 00:03
196 kommentarer · 1 472 träffar
För ett tag sen gjorde jag en dum grej.. Jag filmade när jag runka och skickade sen till en polare (som jag trodde jag kunde lita på)

Men han berättade till alla och skickade den vidare till alla jag känner.

Vad fan ska jag göra? Imorgon kl 11.00 ska jag lira fotbollsmatch och flera i laget har sett den och fler kommer hinna se den tills imorgon. Jag kommer bli mobbad.

EDIT: Ni som undrar om jag är bög: Nej jag är inte bög, jag hade inget och göra bara. Trodde att han bara skulle skratta och sen glömma bort det. .

Minst 7 personer har nu skrivit till mig massor av saker tex "Haha tjena miniballe" och "skönt att runka? ;) "

Jag kom på en grej precis, för 2 år sedan så hoppade min kompis (han jag skickade filmen till) på mig och daskade sin penis i ansiktet på mig, försökte typ få in den i munnen på mig. Men lyckades inte när jag puttade bort han. Ska jag sprida ut det? Att han är bög och försökte typ våldta mig?

EDIT:

Jag tog ett snack med han nyss, så här sa vi ungefär.

Jag: Varför har du sagt till alla om min film?

Han: Skyll dig själv, bög!

Jag: minns du vad du gjort för två år sen?

han: Nej? BÖG

Jag: När du daskade din kuk på mig och försökte stoppa den i munnen på mig?

Han: HAHA Sluta hitta på. Bara för att du är bög behöver du inte hitta på sånt där skit.

Jag: Det är ju sant. Jag funderar på att berätta det till alla.

Han: Gör så, det är ju inte sant. Och om du gör det säger jag att du ljuger. Bög.

Obs. Det var inte exakt så där vi skrev. jag råkade stänga ner msn rutan.

Sen loggade han ut :S
Föregående tråd
Nästa tråd

196 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 196 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..