Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förklara sina känslor med ett sms?

Postat av z.hoo den 13 Juli 2009, 22:56
19 kommentarer · 4 232 träffar
Har träffat en tjej genom en kompis som jag tycker är lite intressant. Vi har träffats hos min polare när vi kollat film och en gång hos mig. (vi var 4 pers då) när vi skulle kolla film hos mig frågade hon själv om hon fick komma över då jag sa att jag och polarn skulle kolla. Visst sa jag. Nu smsar hon inte lika mycket dom senaste dagarna mer jag som får skicka sms. Frågade om hon skulle komma över då vi skulle chilla hos mig men hon hade ingen lust. Sen fråga jag om hon kunde tänka sig kolla film imorgon hos mig. Hon svarade att hon var sugen på det. Verkar som hon bara har lust att träffa mig ensam just nu.

Jag tror att hon är intresserad men inte helt säker. Kan man fråga genom sms på något sätt för att få svar?

Nu vill jag ha FB's åsikter om att, precis som rubriken lyder, förklara sin "kärlek" för någon med ett sms.

Jag är inte dummare än att jag förstår att det inte är det optimala, när ämnet är av sådan karaktär är förstås ett samtal mellan fyra ögon att föredra, men som ni säkert vet är det inte alltid så lätt varken att hitta rätt situation eller att repa det mod som krävs.

Anses det av er tjejer fullkomligt ryggradslöst att säga något sådant genom sms? Är det att jämföra med att göra slut via sms?
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..