Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gymtråd [HJÄLP]

Postat av dannneb den 13 Juli 2009, 16:30
148 kommentarer · 267 träffar
tja fb ;) har sett att det har kommit en del gym trådar nu på sistånde så jag ber lite om ursäkt för jag gör en ny.

aja, jag har gymmat i ungefär ett år nu.. lite till och FRÅN så man kan säga att jag har grunderna och lite till, men jag ska börja köra seriöst från och med nu.. har tänkt att börja bulka eller hur man nu kallar det.. ska bygga mkt men jag undrar hur länge man ska hålla på och bulka / deffa ? hur långa brukar era perioder vara? och kan ni hjälpe mig, skriva lite hur jag ska äta rätt osv.. Dricker whey 80, brukar ta den efter träning, men ska man ta den ngn annan gång på dygnet också?

jag har tänkt att köra mkt ben eftersom jag anser att mina ben är små och inte riktigt tränat dom lika hårt som övriga delen av kroppen, har tänkt att köra på detta schema

Måndag: Ben, vader

Tisdag: Axlar, biceps och rygg

Onsdag: vila, eventuellt ben och vader eller annat?

Torsdag: Bröst, triceps och mage

Fredag: Ben, vader

lördag: vila

söndag: vila

skriver gärna ngt annat schema, men kom ihåg att jag vill ganska mkt ben träning.

uppskattar all hjälp, bjuder på stavfel ;)

EDIT!

finns några i tråden som tycker att man bara ska köra ett benpass i veckan eftersom att man behöver mkt vila, vilket jag förstår.. försäsongen till innebandyn har dragit igång där jag har 4 fyspass veckan varav ett är cirkel träning ( tar som satan på benen känner jag) så jag har gjort ett nytt schema, säg vad ni tycker om det!

Måndag: Axlar och mage

Tisdag: Biceps och rygg

Onsdag: vila

torsdag: Ben

Fredag: Bröst och triceps

Som sagt skriv vad ni tycker om det och kom gärna med många andra förslag som man bör tänka på!
Föregående tråd
Nästa tråd

148 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 148 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..