Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sorry Scandinavia! Southpark

Postat av MenBajs den 12 Juli 2009, 22:51
19 kommentarer · 180 träffar
Tjo!

Läste just en tråd om Southpark. Såg att folk verkade tanka säsongerna eller kolla på dåliga steamsidor. vill då som den gode medborgaren jag är tipsa om DEN BÄSTA streamsidan för just southpark, nämligen deras egna hemsida www.southparkstudios.com

här kan alla avsnitt streamas i excellent kvallité där fullscreen är helt och fulkomligt möjligt utan nedsatt bildkvalitet.

Nu kommer haken, och jag misstänker att många hunnit så här långt på egen hand. När man ska se en episode kommer det mycket irriterande medelandet SORRY SCANDINAVIA! upp och säger typ, We can't let you see southpark because we can't provide you with comercials for products that excists in schveeden. (Japp ni kommer behöva uthärda lite reklam på 30 sek då och då... värt det imo ^^)

aja lösningen är iaf att´:

1. användafirefox
2. skriva "Modify Headers" i googlesökfältet
2b. trycka "enter"
3. klicka sig in på länken som oftast kommer bland de 3 första där man kan lägga till en applickation till firefox som heter just "Modify Headers
4. Tanka och installera "modify Headers"
5. starta om firefox
6. starta Modify headers, lägger sig under verktyg
7. Välja "Modify" I bannern uppe till vänster
8. skriva "X-forwarded-for" i första fältet av de tre det går att skriva i
9. Skriva "12.13.14.15" i både det andra och det tredje fälten
10. trycka "Skapa" eller liknande knapp

nu skall det ha kommit upp en liten informationsremsa med en grön fläck längst till vänster som markerar att den är aktiverad.

11. ha kvar modify headers uppe
12. starta southparkstudios i ett annat fönster när modfy headers står på i bakgrunden.
13. välja avsnitt och kolla :D

Skrev detta för att fördriva tiden ^^

tack för mig... frågor besvaraqs i tråden

håll tråden vid liv så fler kan ta del av denna salvation ;)

sorry om detta är old news och för stavfel

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..