Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Prank på lan! HJÄLP :Dd

Postat av opengal1 den 12 Juli 2009, 20:29
77 kommentarer · 1 595 träffar
Tjena boys, dryga som sköna..

Antar att i en sån här typ av tråd får man mest oseriösa och dryga kommentarer!

Men det får man väl leva med :D

Iallafall, en polares föräldrar åkte bort i en vecka, och det regnar sönder här, så vi drog ett 6 manna lan här, och inatt så blev jag och en polare (hosten) prankade, dom målade hakors och kukar i hela ansiktet och på övriga delar av kroppen med en whiteboard penna,..

Är det någon som har några bra tips på sköna pranks, inte allt för grova, utan sköna typ =Dd

Får antagligen circa 40% kommentarer där det står typ ; moget och pranka när man är 18 år -.-

Men vafan, klart man måste få vara barnslig ibland, hur gammal man än blir!

Så till fråga, har någon några sköna ideér osv om vad vi kan göra när dom somnar inatt ? :>

Tack hombres! Peace

Inatt så är det hämden!

EDIT!: HÄMDEN ÄR LJUV!

Tjena igen boys, haha nu har vi lyckats! En perfekt prank hämnd, haha!

Ena snubben låg på rygg och sov, i shorts och linne, i han som hostar lanets säng. Vi letade fram en spritpenna i källaren, en sån som inte går bort på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE. Och skrev ganska stort på hans vad, Sov aldrig mer i min säng! Och ett stort hakors efter.

Han låg så perfekt på rygg, så vi sprang ner till kylskåpet och hämtade chokladsås, smög sedan in i rummet igen. Spänningen var olidlig, alla var övertrötta och skrattet bara låg i luften. Vi höll dock masken ganska bra, när vi smög ner både byxor och kalsonger på han som låg på rygg, och sprutade chokladsås i rövskåran på honom, drog sen upp byxorna på honom igen och smög ut.

Det var jävligt läskigt att gå in i rummet igen, men vi var ju ändå tvungna att ge igen lika mycket på bägge. Chokladsås pranket gick inte på kille nr.2 eftersom han låg på rygg. Så vi tog spritpennan och målade en stor kuk i pannan på honom, och även en på bröstet eftersom han inte hade någon tröja på sig, sen målade en polare ett hakors på hans axel.

Inte fan är det lätt att hålla sig för skratt, övertrött efter att inte sovit i stort sett över huvud taget på 2 dygn, så jag gick ner på knä och bara bet i ett VHS fodral allt vad jag orkade för att inte skratta..

Vi förstod ju att det räckte fan inte med att bara måla på kille nr.2 när vi hade chokladsåsat kille nr.1's röv också.

Så vi smög in i badrummet och hämtade Tiger Balsam, som vi sedan smorde in, så försiktigt och fint , under ögonen, och under näsan på kille nr.2, men vi kunde inte hålla oss gjorde på kille nr.1 också!

Det luktar ju egentligen nog med blod svett och tårar här inne nu, men mer tårar lär det ju bli efter Tiger Balsam insidenten.

Haha, nu sitter vi här, spänningen och skrattat i högsta hugg i mån om att det blir nog ett helvete när dessa vaknar, fortfarande, så jävla värt det!

Hade kanon grabbar som tjejer, peace&löööööv

EDIT 2!: Får inte nog!

Haloj igen! Efter vi suttit lite vid datorerna och börjat tröttna på att dom aldrig vaknade, så fick vi idén, att vi ändå redan börjat, så varför inte fortsätta?

Med svetten i pannan och skrattet i halsen smög vi oss återigen in i rummet där offren sov, med raklödder och givetvis, chokladsåsen. Men med lite mer trötthet i kroppen och inte lika mycket kreativitet i huvudet så gjorde vi ett mindre genomtänkt prank. Det blev den klassiske, spruta raklödder i handflatan och killa dom i ansiktet med en fjäder. Ett ganska gott och en aning för högt skratt utbröts när jag bara såg en stor målad spritpenne kuk på bröstet och en rejäl dos raklödder i hela ansiktet och håret.

Detta ledde till ett litet vaknande som direkt följdes av ett nytt stycke sömn. Vi hällde choklad sås över raklöddret som täckte ungefär 85% utav hela ansiktet.

Vi stormade ner för trappan och hämtade björntråd i källaren och tänkte binda ihop de bägge offren, men det blev det tyvärr inget med. Det blev det heller inte utav de som var ungefär i stil med, att vi tänkte rulla ut hans renault clio som stod på gården, och ställa den lite längre ner på gatan. Men nu övergick övertröttheten till trötthet...

Jag må medge att vi var lite rädda för att de skulle fucka ur lite för hårt, eftersom en av dessa ska upp och jobba klockan 10, så vi smorde in våra ansiktet i raklödder och chokladsås, smällde igen dörren till deras sovrum så att de vaknade, och låtsades att vi alla hade prankat alla.

De lunkade ut ifrån sovrummet, helt rödsprängda i ögonen, och det bara forsade tårar efter Tiger Balsamet. Det var inte så lätt att hålla sig för skratt, men jag lyckades ganska bra måste jag säga själv.

Jag hade ryggen vänd mot grabbarna grus, när jag snart fick Tiger Balsam smetat över ansiktet bakifrån. Det var ett helvete för ögonen måste jag medge.

Vi låtsades vidare att alla hade blivit ägda av varandra, och jag tvättade hastigt bort allt från ansiktet, MYCKET GOTT!

Efter allas våran Bjaern fått reda på bajs / chokladsås pranket, så bröt skrattet loss, vi låg och skrek ihjäl oss av skratt när han drog ner byxorna och visade hur det såg ut, hahaha. Jag har bilden i huvud, och kan inte bestämma om den är jävligt jävligt hemsk eller fruktansvärt rolig.

Alla skratta ihop, och medgav till varandra, att det var nog faktiskt lika roligt som träligt. Vi satte oss på altanen och tog en rök ihop, och skrattade mycket gott till nattens bravader!

Jag må tipsa om, att chokladsåsen i röven, var fruktansvärt bra, 10/10 måste jag säga att jag ger pranket!

Även Tiger Balsam under ögonen, bara smörja in lite grann, lite försiktigt. Ögonen blev rödsprängda och tårarna forsade. Hyfsat lätt att tvätta bort också för den delen!

Tack och bock för eder som har läst då, ha ett fortsatt bra sommarlov jehovas!

Take care, bromandude!

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..