Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kompis deppar

Postat av coolp12lol den 11 Juli 2009, 23:33
17 kommentarer · 101 träffar
hellu FB, aja som sagt är det min kompis som håller på att deppa ihop. Igår fick jag reda på att min kompis hade blivit dumpad av en tjej som han träffat för 1 år sedan och efter det bara haft msn kontakt. Iaf han sa att denna tjej som vi kan kalla Ulla, hade haft sex med en kille i sin hemstad medans min kompis som vi kallar Åke varit tillsammans med hen ne. På något sätt(troligen för hon berättade det) fick Åke reda på detta och blev ledsen. Åke som innan detta varit en glad och trevlig person som jag aldrig sett ledsen. Under deras msn konversationer fick jag mycket info, Ulla tjatade då om att det var Åke hon älskade. Åke kom då in i någon sorts koma läge då han tänkte på allt han gjort mot människor, han brydde sig nu om alla, tom den eckligaste fjortisen i våran klass. Han snackade om att alla var lika mycket värda (vilket jag inte tycker om fjortisar iaf) och att han satt och grät på dagarna. Om ca 1 vecka skulle/kommer Ulla til Åke och hälsar på, jag sa att han skulle säga att hon inte skulle komma men det verkade som Åke skulle träffa Ulla. Åke sa att detta var det sista som hände mellan dem och jag förstod inte varför bara inte släppa det nu? Ni har inte träffats på 1 år? lol wtf,( kan ju berätta att dem träffades på klassresan) Åke började låta som en präst på msn och jag undrade om han började bli lite gay/bög/homo kalla det vad du vill.

Frågan är: kommer han över det eller är han bög?

Fortsättning följer!

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..