Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bärbar@lan?/headset och tangentbords frå

Postat av honutanaim den 9 Juli 2009, 21:51
16 kommentarer · 135 träffar
Hej fragbite!

Jo, det är så att jag funderar på att åka på ett lan om några dagar.

Dock så funderar jag på om man kan åka med bärbar. Jag är rädd för att få fjortis/wb gamer stämpel. För så är inte fallet. Jag suger, men tänkte att man lär sig jävla massa på lan osv.. Mina polare (killar) säger att det är chill osv. Men så kan dom ju i.o.f. säga för att jag ska joina dom.

Så vad tycker ni. Om ni skulle på ett lan. (en ganska liten stad, alla känner alla)

Ni kommer dit. Det sitter en blond tjej som sitter med ett gäng killar. Hon har bärbar, alla andra i hennes ''gäng'' har stationär. Hon är rätt kass, men försöker. Killarna som sitter runt henne är sjukt bra i både cs och wow. En av killarna är grym på DoD.

Skulle ni fjortis/wb stämpla henne på en gång? För jag vet själv att man har en hel del fördomar.

Tilläggas bör att jag inte lirat så extremt länge, men under vissa perioder spelat intensivt. Jag kan grunderna då jag spelat både pcw och public.

Så. Vad tror ni?

Och det andra. Jag behöver nytt tangentbord (måste vara usb). Min polare tyckte jag skulle köpa ett för typ 99:- på rusta eller liknande. Vad tycker ni?

Det tredje. Behöver också ett nytt headset. Inte för dyrt (Morsan dödar mig om jag lägger ut mina pengar som jag sparat till en ny cross på gaming grejer. Hon har svårt att acceptera att jag spelar cs). Ska vara hyfsat bra då jag inte behöver några värsting grejer. Måste vara usb uttag här med.. Då jag knäckt min 3.5 utgång för hörlurar/högtalare (visst är 3.5 standard?). Så jag kan endast använda den när jag inte har strömkabeln i. Har jag strömkabel + hörlurar så tjuter det bara (troligtvis något glapp som blev när jag böjde sönder ingången)

Förlåt om det blev wall of text.

Förlåt alla stav/grammatik-fel. Detta kan bero på att jag är något fruktansvärt trött.

Tack på förhand.

Peace! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar