Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

min syster, sjuk i huvudet?

Postat av klamydiakillen den 9 Juli 2009, 13:45
212 kommentarer · 372 träffar
Jag fick nyss uppfattningen om att min syster skulle vara lite glapp i huvudet. Det var såhär, min syster kom in på mig rum och sa att jag skulle plocka ur diskmaskinen, jag sa nej, jag sover ju för fan.

Hon blev sur och påstod att det var viktigt att jag behövde plocka ur den nu eftersom hennes kompis skulle komma över och baka. Jag sa, Nej, stick.

Min syster går ut ur rummet ringer pappa, pappa blir sur på mig. Jag lägger på luren och ber henne dra igen. Hon blir nästan gråt färdig som vanligt och skriker att jag är världens sämsta bror.

Jag ber henne göra det själv eftersom det är så jävla viktigt.

Hon kastar sig på mig och börjar slå hej vilt, jag ligger kvar och ber henne ta det lugnt bara. Hon ställer sig upp, tar upp min dator stol. Jag ligger lugnt kvar och tänker att hon kan omöjligt vara så dum så att hon kastar den på mig. Dock gör hon det RAKT i aniktet. Vad är det för sjuk person!

Har nu precis gått upp. Vad ska jag göra när jag ser henne?

Måste ju äta frukost liksom...

Är era systrar såhär cp eller kanske era bröder?

EDIT: tänkte bara skriva att jag har ett svullet ögonbryn och blöder i pannan...

212 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 212 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..