Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

www.eacarenan.se

Postat av Gluteus_maximus den 7 Juli 2009, 17:23
20 kommentarer · 86 träffar
Direkt när jag fick höra att "eacarenan" skulle starta så sa jag, skitsnack det kommer aldrig bli av, folk kommer glömma bort skiten om några månader, nu har det gått några månader och skiten är bortglömd, (jag tycker det är skit låt mig tycka vad jag vill admins).

Så nu tänkte jag bara påminna er alla, särskilt dom som pratat om hur bra det kommer bli när eacarenan startar. kommer då och då uppdatera tråden så att eacarenan inte glöms av så kanske den startar till slut. och sist undrar jag hur går det egentligen för er? Kommer sidan upp snart eller?

Jag har inte attackerat någon i tråden, jag har helt enkelt sagt att jag TROR att sidan kommer bli skit och aldrig bli av sen har jag frågat hur det går, admins brukar ta bort mina trådar så...

disktutera, trodde ni att det skulle bli någon eacarena första gången ni fick reda på att den skulle komma? hur tror ni nu?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..