Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Alla jävla "polarn" b*g trådar...

Postat av RandomFantom den 6 Juli 2009, 23:55
130 kommentarer · 335 träffar
Hejsan fragbite måste lätta på hjärtat.

Vill bara börja med att säga hur mycket jag vill "döda" alla äckel som skriver dessa "kompis och polarn" trådar. Detta skriver inte asen för att dom själva egentligen har problem, dom använder inte kompis faktorn för att dölja att det är dom. Nej detta är djupare än så, dom söker fame och uppmärksamhet, dom vill vara roliga på internet bara för att deras jävla liv inte är något att hurra för. Visst jag skulle också trolla runt på internet om jag var oskuld och överviktig. Så snälla dra någon annan stans innan jag letar upp er och då blir det andra bullar.

Och ni som ska leka bonanza och skriva att det är så kul med polarn trådar för att ni hoppas på att få vara med på best of fragbite som inte ens är roligt längre för att alla p14s vill vara med där och felstavar med flit, det är så jävla löligt.

Stick och brinn era as. Tack för mig

130 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar