1
Föräldrarna VET! - Snus!
Postat av aMOLEJ den 6 Juli 2009, 16:40
117 kommentarer · 469 träffar
Hej FB.
Jag har snusat i 1.5 år och är 15 år gammal. Morsan kom på mig snusa när jag var 14 år gammal och hon acceptera det och lovade att inget säga till farsan, "Vi vet både du och jag att han överreagerar" Morsan höll med mig och skulle knipa. Hon köpte snus till mig och tillochmed polarna.
Farsan fick aldrig reda på det förrän IDAG! Jag satt på toa och drog ner shortsen och satte mig ner, då brukar grejer åka ur fickorna men jag tänkte inte på detta. Så drog jag upp dem och spolade, tillbaka till datorn. Tänkte "Hmm... vart fan är snuset?!" Jag letade runt i fickorna och sängen, sen kom jag på de, TOAN! Jag gick lugnt ut mot toan så inte han misstänker nåt.. Gick in och dosan var borta. Jag gick tillbaka till rummet och leta lite till när farsan plötsligt kom in.
- Har du städat rummet nu eller?
- Ja, svarade jag.
Han kolla runt lite och sa att de var ok, sen plötsligt:
- Vet du vad jag hittade på toan?!
- Nej, svarade jag. (Dum som jag är).
- Vad var de du letade efter innan då?
Jag kunde inte hitta ord, visste redan då att det var över.
- DU OCH JAG SKA HA EN DISKUSSION SEN!!! Skrek farsan.
Stängde dörren allt han pallade och slog i väggen.
Så nu sitter jag här utan snus, den tog ju gubben och jag är redo för döden...
Så FB: Vad fan ska jag säga? Kan ju inte säga att det är en polares för han fattade. Typ: "Jag är beroende farsan.. vet du hur svårt det är att sluta?" Men det är ju en klassisk grej. Aja, kom med förslag.
Och kommentarer som: cOOl_bOY-93[Snus
Jag har snusat i 1.5 år och är 15 år gammal. Morsan kom på mig snusa när jag var 14 år gammal och hon acceptera det och lovade att inget säga till farsan, "Vi vet både du och jag att han överreagerar" Morsan höll med mig och skulle knipa. Hon köpte snus till mig och tillochmed polarna.
Farsan fick aldrig reda på det förrän IDAG! Jag satt på toa och drog ner shortsen och satte mig ner, då brukar grejer åka ur fickorna men jag tänkte inte på detta. Så drog jag upp dem och spolade, tillbaka till datorn. Tänkte "Hmm... vart fan är snuset?!" Jag letade runt i fickorna och sängen, sen kom jag på de, TOAN! Jag gick lugnt ut mot toan så inte han misstänker nåt.. Gick in och dosan var borta. Jag gick tillbaka till rummet och leta lite till när farsan plötsligt kom in.
- Har du städat rummet nu eller?
- Ja, svarade jag.
Han kolla runt lite och sa att de var ok, sen plötsligt:
- Vet du vad jag hittade på toan?!
- Nej, svarade jag. (Dum som jag är).
- Vad var de du letade efter innan då?
Jag kunde inte hitta ord, visste redan då att det var över.
- DU OCH JAG SKA HA EN DISKUSSION SEN!!! Skrek farsan.
Stängde dörren allt han pallade och slog i väggen.
Så nu sitter jag här utan snus, den tog ju gubben och jag är redo för döden...
Så FB: Vad fan ska jag säga? Kan ju inte säga att det är en polares för han fattade. Typ: "Jag är beroende farsan.. vet du hur svårt det är att sluta?" Men det är ju en klassisk grej. Aja, kom med förslag.
Och kommentarer som: cOOl_bOY-93[Snus
Snus?
226 personer har röstat