Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Faser inom en fylla

Postat av DJAKKEN den 6 Juli 2009, 15:01
25 kommentarer · 108 träffar
Alla vet att vi Fragbitare super skallen ur oss varje helg med en 30 cm slak i byxorna.

Vad jag vill med tråden är att, få veta vad ni tycker berusad betyder och vad packad betyder. Alltså, "grader" så att säga. Det var en gång då jag hade druckit alldeles för mycket och en polare sa att jag bara var berusad. Fan, då insåg jag att alla tyckte olika.

Enligt mig är det 4 faser och jag upplever dem så:

1. Påverkad / berusad
- Du börjar skratta lätt över saker som inte är så humoristiska annars. Men din sociala kompetens är fortfarande detsamma och du talar inte till främlingar än. Du ser fram emot att få dricka mer.

2. Grovt berusad
- Här börjar det bli riktigt skojigt. Du talar till alla jävel du ser, du känner inget som hindrar. När du försöker stå stilla så vacklar din överkropp lite fram och bak. Du har fortfarande kontroll.

3. Full / packad
- Nu börjar du ramla omkring. Det är inte så jävla skoj längre, visst är det skoj, men inte lika som alldeles nyligen. Bilden som dina ögon ser börjar gunga sig åt sidorna. Du börjar prata om helt irrelevanta saker med främlingar.

4. Blackout / råpackad
- Du ligger på golvet, eventuellt spyr du. Du gör saker som du inte minns dagen efter. Det vill säga, inget mycket att skriva om denna fas.

Kom ihåg att de faser gäller "mig", att jag upplever dem så. Håller du inte med mig, så skriv. ;) Observa att faserna gäller bara när man _super_. (för er som är invalida, supa betyder dricka i syfte att bli full)

Hejpåhreh, och sup lugnt!

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..