Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Åskan förstör mitt liv!

Postat av carlsingvar den 5 Juli 2009, 14:12
43 kommentarer · 134 träffar
Hej! Jag ska berätta allt som har hänt nu som kan hjälpa er att komma på felet.

I tisdags natt slog åskan ner i vårt modem, på tisdan åker vi för att köpa ett nytt och vi kmr hem med ett nytt modem. Vi (jag och min bror) kopplar in allting och så rätt, följer instruktions skivan och allt, men fittinternetet hoppar ju fan inte i gång! Jaja tänkte vi, vi orkade inte hålla på med det längre efter allt slit den dagen.

Två dagar senare, närmare bestämmt torsdagen så slår åskan ner i vårt nya modem. Helvete! Så vi fick dra och köpa ett nytt modem, igen! Detta modemet däremot hoppade i gång på en dator efter mkt slit och nerlagd tid.

Men nu är det så att min dator funkar inte internet uppkopplingen på. Vi har försökt i flera jävla helvetes dagar nu och försökt fixa skiten men ingenting funkar ju. Det hela slutar med att jag formaterade om datorn i går för att jag fick inte ens upp en internetanslutning(eller vad fan det nu heter) (Start -> Högerklick, Mina nätverksplatser -> Egenskaper. Där fanns det ingenting.

Det har det alltid gjort innan denna jävla åskan. Man kan ändra ip och skit där. (jag är inte så kunnig) Så nu har jag formaterat och det vet ifan om det hjälpte.

Jag har fått en internetanslutning, men internetet funkar ju fan inte. Har testat med Erhåll och IP-address.

Asså routern reagerar inte ens när jag kör in nätverkssladden, datorn reagerar inte heller!

Allt tack vare denna jävla åska. Allt som har fungerat så bra innan.

Så nu vänder jag mig till er, fragbite snälla hjälp mig!

Har åskan gjort nån skada hos er än denna sommarn?

79 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..