messenger fel (kolla hit!)
mitt msn är helt förstört, har tagit bort alla möjliga msn filer som fanns på datorn då det inte gick att installera då det stod att jag redan hade det men jag hade inte det.. ;s
men även nu när jag tagit bort allt så står det att jag fortfarande har msn installerat på datorn, nån som vet en möjlig crack eller liknande som förstör skiten så jag kan installera det, vill helst slippa formatera om datorn.
Hans syster, prinsessan av Dorne, var gift med Rhaegar Targaryen (som lämnade henne när han blev kär i Ned Starks syster och Robert Baratheons kärlek, Lyanna Stark) och deras barn blev mördade när Tywin Lannister och company vände sig mot Targaryens (The mad King etc).
Hans syster blev alltså våldtagen och mördad av Gregor "The Mountain" Clegane, och hans systerbarn blev mördade tack vare Lannisters svek. Därför hatar han Lannisters :)
Fast teorin kan ändå stämma, inte hört den innan, hade varit en skön vändning!
Från typ avsnitt 1-2 av första säsongen!
Jag tror att John Snow kommer att ha en stor roll då Khaleesi förmodligen attackerar med sina drakar, och John Snow som då är en dragonborn kan bli en hjälte och förhindra/styra drakarna eller något liknande :D
Har läst böckerna som kommit ut men var såpass längesedan och serien är inte ens klar så ingen idé att jag kommer med teorier :)
Vet inte vad jag ska säga om #10, vad jag än säger så spoilar det på något sätt. Troll i vilket fall!