1
Rappastister
Postat av STRANDBAG den 4 Juli 2009, 19:18
10 kommentarer · 26 träffar
Innan jag tar och skriver vad jag tänkt kan jag ta och säga att jag har inget emot rappmusiken, vissa låtar är faktiskt helkt okej, andra är bättre, det är mer vissa artister jag riktar mig mot.
Är det bara jag som tycker att de flesta rappartister är några riktiga jävla fjoller.
Visst, endel växte upp i ghettot, langade knark när dom var 10 och skaffa vapen vid 8 års ålder, thug life.
careface x1000.
Såg Filmen notorious för någon dag sedan och måste säga att jag satt och skrattade igenom hela filmen,
"eywalla jippuyo jippihi, kolla mina feta fejkdiamanter och stora fula ringar, jag har råd att kasta 1dollar sedlar på publiken när jag uppträder"
Så jävla patetiskt, de uppför sig som barn på julafton.
Stör mig som satan på att de inte kan uppföra sig som normala jävla människor.
Sen ser man ju tex på galor när de går på röda mattan osv.
De går och viftar med sina smycken och pengar och upprepar "hutla hustla hustla" eller nått i den jävla ghetto/thuglife/gangster stilen.
Skulle vill säga åt alla jävla rappare att växa upp nån jävla gång.
Nu har jag fått säga vad jag tycker.
tack och hej.
bjuder på stavfel, det i rubriken också. ;)
Är det bara jag som tycker att de flesta rappartister är några riktiga jävla fjoller.
Visst, endel växte upp i ghettot, langade knark när dom var 10 och skaffa vapen vid 8 års ålder, thug life.
careface x1000.
Såg Filmen notorious för någon dag sedan och måste säga att jag satt och skrattade igenom hela filmen,
"eywalla jippuyo jippihi, kolla mina feta fejkdiamanter och stora fula ringar, jag har råd att kasta 1dollar sedlar på publiken när jag uppträder"
Så jävla patetiskt, de uppför sig som barn på julafton.
Stör mig som satan på att de inte kan uppföra sig som normala jävla människor.
Sen ser man ju tex på galor när de går på röda mattan osv.
De går och viftar med sina smycken och pengar och upprepar "hutla hustla hustla" eller nått i den jävla ghetto/thuglife/gangster stilen.
Skulle vill säga åt alla jävla rappare att växa upp nån jävla gång.
Nu har jag fått säga vad jag tycker.
tack och hej.
bjuder på stavfel, det i rubriken också. ;)