Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

McDonalds är ingen big deal

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 1 Juli 2009, 09:59
62 kommentarer · 177 träffar
Tja, ROCKETBOJ här igen..

Käka på donken här i veckan. Det var mitt första besök på ungefär 2 år. Så jag körde med gamla vanliga big mac menyn, stor kola och sen ville jag testa den där "nå big deal" som de sönderkör på TV. Får bigmacen o allt nästan dirr, o då säger hon att andra burgarn blir klar inom 5 min. Aha tänkte jag, får väl käka under tiden. Hittade ett ledigt sketet bord som inte var torkad efter till synes någon slags orgie. Hur otrevligt det än var så försöker jag pumpa i mig den där big macen som ser lite sliten samt ledsen ut, och njuter av min iskalla cola. Börjar även på lite strips i väntan.

"nå big deal" verkar va klar och jag anropas för att hämta den. Så jag stiger fram ett tjugotal meter och hämtar den där burgaren (som förövrigt längre fram såg ännu ledsnare ut än big macen). Jag tackar av den klart slitna tösen vid kassan och går tillbaka till mitt bord.

Jag överrumplas av synen att bordet som var mitt för 30 sekunder sen, har nu blivit taget av två till synes glada gäster i sina 50s, de har ställt ner sina brickor och skålar med kaffet för bättre tider. Och där står jag med NÅ BIG DEAL i handen mitt i restaurangen och inga ledigar platser faller mitt öga. Och vart fan är maten??

JO, då får jag syn på mexikanen (eller nåt) som kommer runt hörnet, han verkar ha nyss tagit sin lilla städrunda (dem här killarna jobbar snabbt ser ni), så jag kommer fram till han med min 'nå big deal'.
Jag - "Ey ese, varre du som slängde maten?"
Invandraren - "Oj men fölåt de va inte meningen, vad var det du hade"?

Här var det bara läge att få ut så mkt som möjligt, kanske också för den saken att hela skiten gick på 82 spänn, vilket är fanimej i överkant. Så förutom big mac menyn la jag på lite skit för att det skulle jämna ut sig.

Invandraren - "Aa jag fixar det mannen vänta lite.."

Och fort som fan går det, brickan med burgarna, kola, strips med mera kommer ut inom 30 sec. Inte illa.
Antar att det är INGEN BIG DEAL att man serveras sketna burgare, på sketna bord, får maten slängd och blir av med sin plats, för 82kr...

Håller mig till mAx framöver.

Bäst mat och service...

189 personer har röstat

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..