Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsammaste Sex grejen du har gjort!

Postat av Phantasy den 1 Juli 2009, 09:56
9 kommentarer · 415 träffar
Tjenare alla fragbitare!

Jag har läst många trådar om pinsamma grejer, typ "Pinsammaste grejen du gjorde i skolan", "Pinsammaste spyan" "Pinsammaste på första dejten"!

Men jag vill ta det här ytterligare ett steg!

Pinsammaste grejen du gjort när du har haft sex eller under sex scenen, eller före sexet!

Skitsamma när men jag vill ha lite att läsa och diggar this stuff! Och jag ska dela med mig av en av de pinsammaste grejerna som har hänt!

Pinsammaste jag har gjort på senaste är väll med mig och min flickvän! Vi är alldeles ensamma hemma och vi är i köket, och jag får för mig att vi ska köra hardcore! så jag vänder ju henne runt, och tar tag i hennes nacke, Sen så drar jag ner byxerna på flickvännen! Det jobbiga är att jag har två hundar som låg typ vid köket och kolla typ lite halvt på mig och mi flickvän.

Jag struntade i dem om det skulle vara så att någon kom så skäller dem alltid och förvarnar! (ni som har hundar vet vad jag menar).

Iaf så var det as nice och vi typ kör hårdare och hårdare!

Precis när jag ska komma så drar jag ner henne på knä!

4 sekunder innan jag kommer så hör jag dörren öppnas och mamma, pappa och två väldigt bra familjevänner!

Så när jag kommer ser dem hur jag sprutar min flickvän i ansiktet och hon ser hur dem kollar på, Sen så ställer hon sig upp och jag står hel naken!

Vi säger ingenting utan bara plockar våra kläder och går därifrån!

Vi har aldrig pratat om det!

Det var min story Enjoy!!

Lägg upp era nu! Gaaaaahhhhh blir bara röd när jag tänker på den där gången!!

Edit: Palla att låsa en sån här tråd!! Nu måste en moderator ge mig en bra anledning...lame asses!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..