Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stekare

Postat av tja alla groda1 her! den 30 Juni 2009, 21:07
26 kommentarer · 243 träffar
tja alla groda1 her!

Tjenare allt schönt folk!

Idag har jag bara stekt hela dagen, hehe. Började med att jag steg upp runt klockan 10 på min faders nya yacht som jag fått låna hela sommaren, han är ändå på Hawaii å steker, mycket skönt kan jag tänka mig.

Det är så att han har lagt in jäkligt många flaskor Dom Perignon i kylen, kyld champagne är ju skönast, hehe.

Iallafall, idag när jag steg upp och skulle ta mig en god skön frukost så kliver jag ut på däck, går mot jacuzzin (ja vi har råd hehe) och när jag gör de så halkar jag till och tappar hela flaskan med den dyra underbart kylda champagnen så den går i kras på kanten och åker sedan ner i vattnet.

Jag blev fly förbannad så jag åkte in till Cannes och käkade lite god mat med min gamla vän Alfred von Krieghufvud. Totalt idag har jag spenderat runt en 45.000;- och det blir nog lite mer ikväll hehe.

Schönt!

Vad tycker ni om stekare?
Har ni någon gång tappat champagne?
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..