Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Makeover inför 9:an och tjej

Postat av bdbpojken den 30 Juni 2009, 00:23
122 kommentarer · 561 träffar
Hej Fragbite!

Jag är en kille som är 15 år gammal, ganska smal och lång (1,75) som tränar regelbundet men ändå inte har så stora armar och dylikt. Finns en tjej på min skola (no shit) som jag gillar och jag tänkte ta och beskriva henne först så att det blir enklare för er att förstå.

Tjejen som vi kan kalla Sofia är en tjej som jag tycker är extremt söt och som man kan snacka med ibland. Vi brukar prata ibland men oftast är det tillsammans med andra och det är aldrig så att vi är ensamma själva. Hon har sin egna grupp och jag har min egna grupp. Nu är det så att min "grupp" har slutat skolan och nu när skolan börjar igen efter sommaren så hoppas jag att jag kan hoppa in i deras "grupp". Jag började snacka lite extra med dom innan lovet och jag brukar kunna få henne att skratta.

Nu när alla mina gamla kompisar har slutat hade jag tänkt köra en hel makeover när det gäller stil och utseende. Jag har oftast bara 2-3 tjocktröjor som jag använder under entermin och typ 2 jeans. Sunkigt låter det men det är så det ser ut på min skola, ingen kille som hoppar fram med en ny tröja varje vecka (lol). Jag tänkte låta håret växa under sommarlovet och börja platta det och köra med hårspray. Håret börjar se helt okej ut och jag tror att bara om jag ger det lite tid så kommer det fixa sig.

Mitt största problem är kläder, har ni fragbiteppl några bra klädtips? Helst lite casual och inte alls för dyrt. Jag brukar oftast köpa tre dyra tröjor som jag har på mig länge men jag tror att det är bättre om jag kör fler och lite billigare.

Men back to the girl! Över internet så hade jag mer bara lite kontakt med henne över Facebook alltså inte msn och det var oftast att jag bara skrev "lol :P" som kommentar på hennes "gör just nu" grejs på Facebook. Om jag vill få tag på hennes msn så går det skitlätt fast det känns lite mobbat å fråga hnnes kompisar (som jag snackar ofta med) om hennes msn.

Fragbite hjälp mig!

Edit kommer om intresse finns lol.

EDIT EDIT EDIT, 10 MINUTER SENARE :> :

Men dewdz, lagga inte upp på min längd lololololool.

Tänkte dra upp mitt wow acc till 80 och skaffa lite epixx och sälja det. Tror ni man skulle kunna öka budgeten med sisådär 1,5k då?

EDIT EDIT EDIT EDIT:

Alltså jag kan inte snacka med tjejer på msn/sms. Jag skriver på ett helt annat sätt och många tjejer har blivit besvikna när jag inte har fått dom att skratta lika mkt som jag fick dom och höja kindbenen på msn. Men jag tror jag ändå ska lägga in några snabba över msn för att hon ska ha ögonen på mig när skolan börjar igen. Vad tycker ni?

http://shop.hm.com/media/produ cts/705/DXL705_66001_10100_41_ 5093.jpg

Vad tkr ni om den folket? D:

EDIT EDIT EDIT

1. Dom som säger att jag har nördstämpel tack vare 3 tröjor; det er ut så på vår skola som jag tidigare skrivit. Jag var inte så seriös med "lol :P" utan det var mer för att visa att jag inte skriver något som skapar diskussion. Tyvärr är "lol" något man hör från dom snyggare tjejerna också. :(

2. Jag är 15 år. Jag skiter fullständigt i hur gamla ni är och det tycker jag att resten av Fragbite också borde göra. Det viktiga för mig är att man skriver bra (styckeindelning, stava rätt och storbokstav och punkt) och att man visar upp ett moget beteende. Trust me Fragbite, jag känner 11-åringar som klarar av det bättre än vad vissa gör här på FB. :(

3. Modebög? Lite det man vill sikta på kanske, för modebög = snygga kläder?

4. Nu ska jag börja snacka lite med hennes kompisar hehehehehehe och försöka klara av första uppgiften: Mobilnummer och msn.

En fråga bara, är det inte lite tattaraktigt att bara smsa någon utan att personen i fråga har gett dig sitt nummer?

EDIT:

Fick nnyss veta att tjejen ifråga är bortrest under hela juli. Perfekt då? Hinner man skaffa en massa kläder och sånt heheh.

Tillägg:

Jag drar runt med converse (///.-) (:P:P:P:Ppppp) så något som passar till tygskor borde vara chinos, gladfärgad pike?

Edit:

FRAGBITE! Jag kan inte lyssna på musik utan att referera allt jag hör till henne? Snälla FB hjälp mig! Åååh, vad jag både älskar och hatar kärlek.

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..