Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trång Förhud

Postat av danne123ftw den 29 Juni 2009, 02:40
174 kommentarer · 9 213 träffar
Tjena Fragbite

Jag är en kille som är 15 år och livet leker(lekte)... Det är nämnligen så att jag blev tillsammans med en tjej för ca 1 månad sen och vi har skit skojj osv osv...

Jag går rakt på sak, När vi var hemma hos henne för tre dagar sen så sa hon att hon började känna sig redo för att tappa oskulden... Först blev jag helt varm i kroppen och jag som väntat på detta ögonblick ungefär hela mitt liv.. men lika fort som jag blev varm blev jag kall, det är nämnligen så att min förhud (pinsamt som faan) är lite för trång (jag kan dra den lite mer än över halva ollonet ungefär), då helt plötsligt stack det i magen och jag visste inte vafan jag skulle göra, så jag sa att jag också jätte gärna ville ha sex med henne men att jag inte vill den dan för att jag var as trött osv.

Jag sov över hos henne som jag gjort några tidigare gånger och inget speciellt hände...

Jag stack tidigt nästa dag och drog en fet lögn att jag skulle och hälsa på släkten.

När jag kom hem slog jag på datan direkt och började googla och utan några speciellt lyckad träff blev jag ännu mer nervös.

Jag har nu "undvikt" min tjej de senaste dagarna, det finns inget jag hellre vill än att ha sex med henne, men jag vill fan inte berätta för henne för jag vill inte göra hon besviken. Min trånga förhud har aldrig varit något problem då jag tex har runkat.

Så nu är frågan vad fan ska jag göra? Har nån här några liknande erfarenheter?:S

Och nej det är inte det minsta aktuellt att snacka med mina föräldrar om det just därför undviker jag gärna läkarbesök, finns det typ ingen salva lr nå shit ? svar snällaaaaa

ps. bryr mig inte om oseriösa svar

174 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 174 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..