Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick en snilleblixt, gud på fb?

Postat av I am Mayhem den 28 Juni 2009, 22:55
40 kommentarer · 176 träffar
Hejsan alla kära fragbiter's. Efter 3 år så har jag äntligen valt att göra mitt konto, och kände att det var nödvändigt att göra denna tråd. Jag har länge studerat alla som någonsin skrivit eller kommenterat på fragbite (nästan iaf :P) och jag vet hur viktigt det är att stava rätt.

Och även ha mellanrum i texterna man skriver för annars får man veta att det är Wall of text osv osv..

Verkar också som att många på fb hyser stor respekt mot killen som jag lärt känna som guron av fb: Fick en snilleblixt.

Först redan från början när jag läste hans allra första trådar (när jag inte hade ett konto) så tänkte jag, eftersom jag sett vad som händer med personer på fb som kommenterar eller skriver om något som inte anses normalt tänkande eller så vidare. Kommer denna killen bli överkörd av hat kommentarer och ge upp.

Och så var fallet i början....

Men nu börjar jag se folk ge upp, och det är inte fb killarna/tjejerna som jag känner dom. Där av anser jag att vissa har fått respekt för denna inbitna fanatiker.Detta får inte hända min favorit community.Ni måste alltså fortsätta sprida era hat kommentarer så att han fattar vem som har rätt.

Och jag vet att det kan vara svårt att kämpa mot en stenvägg som fortsätter skicka er till samma skit sidor som alla är gjorda av någon LIKA inbiten fanatiker som han själv.

Ont: Tycker ni Fick en snille blixt har varit bra för fragbite? alltså har han fått folk att tänka rätt osv...?

EDIT: Fixade min fula särskrivning, tack för att ni uppmärksammade det :)

Tycker ni Fick en snilleblixt borde få sin ip bannad från fragbite?

148 personer har röstat

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..