Tja grabbs, eftersom det är sent på natten och ni är trötta så ska jag skippa ner på skrivandet :)..
Det är såhär att jag har träffat en tjej, hon är min mammas sambos systers dotter och är hon är 95:a, vilket leder mig till 2 frågor.
1: Är hon för ung? som sagt är hon ju 95:a och jag är då 92:a
2: Är det något fel eftersom hon är min mammas sambos systers dotter, att dejta henne då?
ja.
2.Kanske lite wierd, men vafan. I Kärlek finns inga lagar!
1: Japp, spelar ingen roll hur ni känner lr ngt, det står i lagboken att du inte får tycka om en 95 om du är 92:a
2. nej
#3 okej, ja.. Det är ju inget fel isäg, vi är ju inte släkt på något håll alls..
#6 Srsly nu då :D Hon e 95a? Lite för liten för dig kanske? sen att de e nåt sambosdottersyster skit spelar ju ingen roll ni är ju inte släkt :>
2. The Script.
tack för mig.
#17 i think i'll do that :)
en kompis syrra är ihop med deras farsas sambos barn ^^
-2 funkar
Ålder spelar inge så stor roll då det är 3 år mellan imo. Okej 95 och 92 är ganska stor skillnad men vafan, kör på :) bättre att göra det än att ångra sig för att man inte gjort det!
2. Ah ärligt asså, tror fan din mammas nya killes syster kommer fucka ur eftersom du är hennes brors flickväns son och är ihop med din mammas nya killes systers dotter...
#26 det var jävligt krångligt skrivet men jag tror jag fattar vad du menar, och jag har med tänkt på det.. Men skitsamma? vill hon klaga så får hon fan det :) Jag gillar verkligen den tjejen och ska köra på!
2. nej, ni är ju inte släkt så .... era barn blir ju inte inavlar iaf =)
Btw: min största tråd, gratta mig!
glhf
Så det är nog rätt chill.
2. Nej nej, det var såpass långt ifrån. Men du bör tänka efter om det är så att ni kommer träffas ofta (med familjerna) efter ni gjort slut. Så ni skiljs som vänner.
Gl hf...
Peace! :)
Föööör det första: Folk säger alltid att hon är mognare bla bla bla.
Föööör det andra: Gör vafan du vill och sluta bry dig om vad andra tycker.
Föööör det tredje: Vänta tills hon är 15.
Over´N´oUt
2. NEJJ!!!!! Ni är inte släkt så vad har du att oroa dig för, dock så kommer det bli jävligt kul, för din mammas sambos syster ir va fan det var! Kan se minen på henne när hon får redar på att ni liggar och pumpar varandra! hahahaha
2. Åter nej
2. Nej, kanske lite halvweird men ni är fortfarande inte riktig släkt.