Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Age of conan

Postat av jew mad? den 26 Juni 2009, 18:40
9 kommentarer · 155 träffar
Tjena, de e så att jag precis har börjat lira AoC, tycker spelet är schysst och så förutom att det inte är så nybörjarvänligt. Har kommit till lvl 15 so far, kör conqueror. Tycker ingame questhelpern suger riktigt grovt, kan knappt tyda den.

Har lite frågor, då folk i spelet är sjukt otrevliga eller allmänt dumma i huvudet, bara det att så fort man träffar på någon när man questar blir man gankad dirr.

Jag undrar om man kan lära sig olika attacker hos trainer som man gör i wow, eller får man endast attacker och combos när man levlar upp? Finns det statpoints man kan lägga ut när man dingat? Ungefär som i diablo, där man antingen lägger poäng i str, vita, int, eller dex. Hur är endgame? Folk har sagt att det har blivit mycket bättre sen release, när man levlar vill man ju ha någonting att se fram emot.

Någon annan som lirar på Fury? Jag nickar Obnoxiouz, skriv gärna!

EDIT:

Conqueror suger ju kuk att levla med, vilken class e bäst att levla med?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..