1
Dumfan, som tänkte me pesen.
Postat av yoyobro den 20 Juni 2009, 17:00
58 kommentarer · 251 träffar
Tja fragbite, blev av me de_virginity igår, och jag hade ingen kondom och honknapra inge piller. Hon sa att hon skulle skaffa akut p-piller men det var stängt, så hon skulle ta det på måndag morgon. Jag läste att chansen att sluta få leva bra minskar med för varje dygn som går. Efter 3 dygn var den på 57 % redan..
Så nu undrar jag om ni har någon egen erfarenhet där eran flicka tagit akut p-piller och hur länge sen det var. Jag vet att man ska ta det dagen efter men det var som sagt stängt.
Hon har sagt att hon ska göra abort ifall något händer men jag är orolig ifall hon ändrar sig, när hon väl står vid valet.
Om hon nu skulle bestämma sig för att behålla barnet ifall det skulle hända något skulle jag ta livet av mig, hur oansvarigt det än låter. Då är det en fragbitare mindre här i världen.
Snälla fragbite, seriösa svar. Jag är sjukt jävla orolig.
Mvh
Så nu undrar jag om ni har någon egen erfarenhet där eran flicka tagit akut p-piller och hur länge sen det var. Jag vet att man ska ta det dagen efter men det var som sagt stängt.
Hon har sagt att hon ska göra abort ifall något händer men jag är orolig ifall hon ändrar sig, när hon väl står vid valet.
Om hon nu skulle bestämma sig för att behålla barnet ifall det skulle hända något skulle jag ta livet av mig, hur oansvarigt det än låter. Då är det en fragbitare mindre här i världen.
Snälla fragbite, seriösa svar. Jag är sjukt jävla orolig.
Mvh