Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lillbrorsan har fått fnatt!

Postat av hildegard lWl den 17 Juni 2009, 18:37
338 kommentarer · 341 träffar
Hej Fragbite.

Jag bor fortfarande hemma tillsammans med min familj. Har tre syskon, alla yngre än mig. Min lillebror, som tråden kommer handla om, är elva och har precis slutat femman. (Jag är 19 för övrigt.)

Allt började för ungefär en vecka sedan.

Ett par dagar innan min brors skolavslutning så hade deras klass bestämt att de skulle ha en maskerad/filmkväll i skolan. Min bror kommer hem efter skolan den dagen, lite halvt uppspelt och säger:

- Jag ska klä ut mig till en emo!

Tänkte inte så mycket på det då. Han kan väl få klä ut sig till vad fan han vill, så länge han låter mig vara i fred. I alla fall så kommer han och frågar om han får låna någon gammal bandtröja. Visar honom en kasse på vinden med massa gamla kläder. (Han valde till slut en gammal, sliten Slipknot-tröja.)

Denna tröja bär han för övrigt än idag, vet inte ens om han tvättat den.

I alla fall, när jag senare på eftermiddagen går ner för att fylla på matburken, så ser jag hur min syster sitter och sminkar honom i köket! Hade väl varit en sak om han fick lite corpse paint eller något i den stilen, om han nu ska klä ut sig till gothare - men det var en vanligt jävla tjejsminkning! Jag frågar naturligtvis vad fan han håller på med, men får inget seriöst svar.

Han åker tillslut iväg, med hårspray så att det droppar ner på ryggen, samt rosa hårspännen överallt. När han kommer hem på kvällen är det första han säger:

- Syrran, du MÅSTE fixa den här frisyren åt mig imorgon igen!

Det fick han naturligtvis inte, för någon måtta ska det väl ändå vara? Jag glömde tillslut hela denna händelse och återgick till mitt.

Men nu kommer vi till den riktigt läskiga biten. För ett par timmar sedan steg jag upp och loggade in på Fragbite. Satt vid datorn en stund och tog det lugnt, men började snart bli hungrig. Gick ner för att dricka lite saft och bre en macka, och vad får jag se?

I köket sitter lillbrorsan framför mina båda systrar och formar ögonfransar. Han är ljusbrun/grå i hela ansiktet och har så mycket mascara, ögonskugga och annan skit runt ögonen så man känner fan inte igen honom! Håret är uppsatt i papiljotter och man kan se hur han verkligen _NJUTER_ av tillvaron. Jag blir genast rosenrasande och ryter till!

- Vad i helvete håller du på med ungjävel!?

- Jag ska på maskerad, utklädd till kvinna.

Jag är verkligen rädd nu. Vad fan ska jag göra med honom? Jag vill inte ha någon jävla transa till bror! Förstår inte hur min syster kan sitta och hjälpa honom heller. Har verkligen inget emot homosexuella i övrigt, men för fan, lillbrorsan?

P.S.

Detta är seriöst ingen myt. Ska försöka få tag på bildbevis åt er som tvivlar. (Ja, med timestamp.)

D.S.

__________ __________ __________ __________

EDIT:

Som sagt så ska försöka få tag på en bild. Var precis nere och skulle se om jag kunde fånga honom innan han stack, men han var redan borta. Mamma sa att han kommer hem runt 20.00, så ska vara redo då. Ni får hålla er tills dess.

EDIT 2:

Verkar som att han är aningen sen hem. Borde komma hem vilken minut som helst nu. Går ner och gör mig redo. Ska även se om han kan tänka sig att ställa upp på några seriösa foton.

EDIT 3:

Sådär, då har jag äntligen fått tag på lite bilder till alla er som inte tror på mig. Verkar som att han gick lite åt fashioncore/emo-hållet även denna gång dock.

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/---DSC01542.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/----DSC01544.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/DSC01543.JPG

Man ser kanske inte hur välsminkad han är, men jag lovar att jag verkligen fick en chock. Så nu tillbaka till frågan, vad ska jag göra åt det här?
Föregående tråd
Nästa tråd

338 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 338 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..