Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

träna @ schema

Postat av myway den 16 Juni 2009, 03:27
35 kommentarer · 156 träffar
Hej fbr's.

Det är så att jag har inte rört mig på helt seriöst fyra år. Så jag tänkte börja tappa lite kilon, är 15 år, 170 cm, 68 kg. Bara fett. Inte en enda muskel syns på mig.

Så jag ska börja gå ut och springa imån när jag vaknar, finns en skog uppe vid oss där det finns en runda man kan springa som är ungefär 2,5 km. Ska springa den 3-4 ggr.

Men jag vill samtidigt pumpa lite, några tips på ställningar så som jag kan träna biceps, magmusklerna osv? Url på det om det finns.

Men min sista fråga är, ge mig ett schema som ska börja från 12:00-14:00 träningspass, jag kommer springa runt skogen och en runda kommer ta 15 min, så jag gångrar det i fyra då blir det 60 min alltså en timma. Så vad ska jag göra sista timman? Och vad ska jag äta innan jag går ut och springer? (Något lätt som typ banan eller något, pallar inte göra någon jävla mix med ägg och skit, srsly.) Iaf jag vill helst kunna göra mina ställningar den sista timmen, så jag får igång kroppen.

Diskussion: Hur ser dina träningspass ut?
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..