Denna tråd är till för dom som BLIVIT AV med något, inte för dom som har stulit något på Dreamhack.
Jag vill att alla som blivit av med någon ägodel på Dreamhack Summer 2009, ska skriva i denna tråd. Så kan vi tillsammans kanske ta reda på den skyldige.
Hoppas att det kommer seriösa inlägg, eftersom jag är seriös och vill hjälpa dem som blivit utsatta för stöld på Dreamhack.
Men hur ska hon bevisa detta liksom? Det är väl det som är frågan. Iofs hon är tjej så hon kommer tro på hennes ord före dina säkerligen.
Jag vet inte dock, uppdatera sen :)
Om det nu inte är myt, så neka bara till att du har gett henne p-pillerna. Du tjänar ingenting på att säga som det var. Gl
Dumpa sliddjuret säger jag om det nu inte är troll
Förneka att du gett henne pillren, GL bro
Skrivet med min iPhone
det smartaste är väll inte att göra denna tråd som bevis på allt du gjort, eller? B-)
Ont: Skalla ner henne och neka allt!
P-piller har bivärkningar som tex illamående, påverkan på humor osv.
P-piller ska tas i olika perioder före och efter mens osv. ( kan inte allt om det där).
Samma sak om man matförgiftar/drogar ger sömntabletter till någon medvetet utan att den personen vet om det själv. Så kan den personen som råkat ut för det göra en polisanmälan.
Finns information om sånt där på google.
Så vad ska du göra nu ? Säg bara att du inte la några piller alls i maten. Du sa bara så för att du var irriterad och att hon inte visade dig respekt att du inte ville ha barn just nu. Sen om hon skiter i det. Så säger du bara okej men då kan du skaffa fram bevis att jag har "lagt" piller i maten annars kommer du inte så långt med din anmälan.
Samma sak säger du till polisen: Jag sa bara så för jag var irriterad och frustrerad över att hon inte kunde acceptera/respektera mig.
Sen så skiter du i henne och hittar en brud du kommer bättre överens med =)
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Läs på fass.se om du kan mala dom eller ej.
Grejen när sånt händer så måste du lix inte dumpa henne direkt som många föreslår, du verkar ju vilja vara med henne och se hur långt det går right? Nu har du ju förövrigt sumpat alla chanser ser det ut som men.. om du hamnar i samma situation så säger du helt enkelt rakt ut hur du känner istället, jag menar vafan...
Vilken människa med vett i skallen fattar väl att man inte borde skaffa barn utan en stabil ekonomisk grund, OCH speciellt inte under en sån kort period tillsammans.
Förstår man inte det så är det dock bara att dumpa, såna personer blir oftast hemska föräldrar.
Och ha barn dirr efter 2 mån med en arbetslös? Vem ska gå hemma? du eller? :PpPppPPPppPPpp1one ammarN
Du har i princip drogat en annan människa, inser du hur sjukt det är?
Istället för att bara vara en man och säga som det är så lurar du din flickvän att ta p-pillar?
Jag hoppas att du trollar, och om inte: hoppas du åker dit, fruktansvärd kränkning av en annan människa.
sånt jävla sunt förhållande, dock trollar du