Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#108 Så vitt jag minns Monsterdrickan så var det ett monster på etiketten och flaskan var i plast, det fanns en limegrön dricka och en ljusblå dricka. Det är allt jag minns, jag var bara 4-5-6 bast när den fanns så förvänta er inte att jag kommer ihåg drickan till 100%.
kmr ihåg monsterdricka! det var en plastflaska i strlek 1.5 liter och ett monster på ettiketen , sen stog det EJ FÖR VUXNA på med!:D den var as go dvill jag minnas . :)
Jag har två, jag saknar coca cola citron som fanns i typ några månader..
Jag saknar VÄLDIGT mycket fantomen godis påsen, likadant som tom och jerry, lördag påsen osv sånna fast med fantomen, den hade typ en klubba man doppade i salt pulver och det var skit gött! Fanns på en liten affär 5 kilometer ifrån där jag växte upp, när vi for dit när jag var typ 4 så fick jag ibland en sådan påse. Någon som vet vilken jag pratar om? Någon som vet vart den finns?
EFTERLYSER: bruna burkar "redbull burkar" asså den formen på dom har för mig att dom smakade typ choklad blandat med kaffe eller ngt :S iaf sjukt goda :S ngn som vet va dom heter :O ?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#108 Var det inte nått monster + någon ful häxa? :S
och just det typ ice coffee eller ngt brun burk fan var får mn tag på dom :( ?
Håller med dig
http://static.devote.se/galler y/big/20090210/fd9d542148d3a28 c337ebcb11f855df3.jpg
Come back baby.
& Solero shots trodde det inte var så många som kom ihåg den
http://4.bp.blogspot.com/_yHNJ OG5TZqM/ScuXG7NnP4I/AAAAAAAAAg Y/7dZCKzc63zU/s320/BerraBus_15 0cl.jpg
Så man fick blå tunga <3<33<3
MENADE JUH INTE BILDEN !!! DET VAR LIK FAST INTE DEN
JAG MENADE SOM JAG SA FÖRST MOSTERDRICKA!!!!!!!!!!
Fanta Wild Berries
:(
Vill ha tillbaka Cola Vanilla, det finns på en del ställen men typ bara på udda ställen :s
http://www.youtube.com/watch?v =rfPUai06D6A&fmt=18
<3
http://1.bp.blogspot.com/_Kn7T -kAzczc/SKTumc5R_FI/AAAAAAAAAQ A/9Af9VU2hdms/s320/virgin+colo urs.jpg
Jag saknar VÄLDIGT mycket fantomen godis påsen, likadant som tom och jerry, lördag påsen osv sånna fast med fantomen, den hade typ en klubba man doppade i salt pulver och det var skit gött! Fanns på en liten affär 5 kilometer ifrån där jag växte upp, när vi for dit när jag var typ 4 så fick jag ibland en sådan påse. Någon som vet vilken jag pratar om? Någon som vet vart den finns?
#155 fan sluta påminna mig :(:(
OCH DRACK FANTA VILDA BÄR <3
#173 drack också pepsi twist i cypern :)
fanta green apple fyfään
MAX skattkista fyfään
Har även ett svagt minne av Hubba Bubba läsk men den försvann väl precis när man hade börjat utveckla minnen.
#144, same here<3:())
Sen saknar jag självklart Solero Shots!
och chokladtryffel
dock saknar ja;
vanilla coke
marabou cocos
san sao
bara jag?o_O
Läsk däremot:
Vanilla Coke
Mountain Dew
Fanta gröna äpplen och wild berries
Har sett att många skriver Vanilla coke samt mountain dew: för er som bor söder om sthlm så säljs det på Ica Globen.
Pepsi twist
och någon B cola som kosta 2kr 33cl burk :( sakna priset dock -99
bruna burkar "redbull burkar" asså den formen på dom har för mig att dom smakade typ choklad blandat med kaffe eller ngt :S
iaf sjukt goda :S ngn som vet va dom heter :O ?